ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

Komunikacja kryzysowa - w sytuacji nowej czy trudnej

 

Szkolenie jest nastawione na:

  • Przekazanie odbiorcom zestawu narzędzi psychologicznych i komunikacyjnych ułatwiających komunikację kryzysową w trakcie sytuacji nowej i trudnej.

Program:

  1. Przygotowywanie komunikacji kryzysowej. Wyzwanie: Jak tworzyć plan komunikacji kryzysowej i przygotować się do jej przekazania?
    1. Jak przygotować się do przekazania trudnych informacji innym?
    2. Rola nastawienia nadawcy w odbiorze słów przez odbiorcę – praca ze sposobem myślenia.
    3. Emocjonalne przygotowanie do przekazania trudnych informacji.
    4. Określanie celów komunikacji kryzysowej.
    5. Mapy empatii odbiorców – jak wejść w buty odbiorców naszego przekazu i wziąć pod uwagę ich emocje i potrzeby.
    6. Dwójmyślenie- analiza czarnych scenariuszy i szans.
    7. Czynniki zwiększające skuteczność przekazu i ich zastosowanie.
  2. Komunikacja w sytuacjach kryzysowych. Wyzwanie: Jak komunikować trudne informacje i zmiany?
    1. Słowa mają znaczenie, czyli skuteczne sposoby zarządzania znaczeniem informacji.
    2. Psychologia zmiany i kryzysu.
    3. Jasne i ciemne strony zmiany.
    4. Konkretne techniki komunikacyjne ułatwiające zarządzanie emocjami rozmówców w trakcie sytuacji trudnych.
    5. Techniki wywierania wpływu i budowania przekazu perswazyjnego możliwe do zastosowania na żywo, przez telefon, video i drogą e – mailową.
  3. Zarządzanie sytuacjami trudnymi w trakcie komunikacji kryzysowej. Wyzwanie: Jak radzić sobie w sytuacjach trudnych w trakcie komunikacji kryzysowej
    1. Strategie zarządzania emocjami w trakcie przekazywania trudnych informacji.
    2. Radzenie sobie z emocjonalnymi reakcjami po stronie odbiorców.
    3. Rola stanowczości w komunikacji kryzysowej.
    4. Jak odpowiadać na trudne pytania i się do nich przygotowywać?
    5. Jak zarządzać trudną rozmową z pracownikiem.

 

Zapis na transmisję ON-LINE:

Poniżej znajduje się instrukcja korzystania z transmisji wykładu: 

  1. Wchodzimy na stronę: https://moiib.clickmeeting.pl/komunikacja-kryzysowa/register
  2. Wypełniamy wszystkie wymagane pola formularza wraz z oświadczeniem.
    WAŻNE! Proszę zwrócić uwagę, by adres e-mailowy oraz numer członkowski (ewidencyjny) wpisane były poprawnie! Jest to niezbędne do dalszego procesu rejestracji oraz otrzymania później zaświadczenia o uczestnictwie. Przypominamy również, że Państwa numer uprawnień nie jest numerem członkowskim (ewidencyjnym). Poprawna postać numeru członkowskiego wygląda na przykład tak: MAZ/BO/0001/01.
  3. Klikamy Rejestruj
  4. Na wskazany przez Państwa w powyższym formularzu adres mailowy zostanie wysłana wiadomość z potwierdzeniem rejestracji i linkiem do „Pokoju szkoleniowego”. Jeżeli taki mail do Państwa nie dotarł, prosimy odczekać pół godziny i sprawdzić ponownie – również folder SPAM lub ŚMIECI. W przypadku braku takiej wiadomości, prosimy o ponowną rejestrację w serwisie Clickmeeting z użyciem innego adresu mailowego (najlepiej od innego dostawcy poczty internetowej).
  5. Przed transmisją należy kliknąć przycisk DOŁĄCZ znajdujący się w treści powyższego maila.
  6. Zostaną Państwo przekierowani do właściwego „Pokoju szkoleniowego”.
  7. Jeżeli szkolenie nie będzie jeszcze rozpoczęte, będziecie Państwo w „Poczekalni”. W momencie uruchomienia transmisji, automatycznie rozpocznie się ona również u Państwa.

WAŻNE!!!

Z uwagi na obecnie bardzo duże obciążenie sieci internetowej oraz serwerów, z których korzysta firma Clickmeeting mogą pojawić się problemy z połączeniem do „pokoju” szkoleniowego.

Aby sprawdzić połączenie, prosimy o wcześniejsze logowanie się do serwisu Clickmeeting np. 1-2 godziny wcześniej. Będziecie Państwo wtedy w „poczekalni” ale będzie to znak, że połączenie zostało nawiązane i jest duże prawdopodobieństwo pomyślnego połączenia się z transmisją.

Jeżeli będziecie Państwo mieli problem z jakimkolwiek połączeniem z serwisem Clickmeeting, sugerujemy wyczyszczenie pamięci podręcznej Państwa przeglądarek internetowych. Szczegółowe instrukcje znajdą Państwo po wybraniu swojej przeglądarki poniżej:

  1. Microsoft EDGE
  2. Google CHROM
  3. Mozilla FIREFOX

 

{nomultithumb}

Prowadząca: Anna Malarz - HIGH5 Group

Trener biznesu, Doradca, Konsultant, Psycholog z dyplomem Uniwersytetu Warszawskiego. Certyfikowany trener „Szkoły trenerów biznesu” Akademii Leona Koźmińskiego. Psycholog sportowy w pierwszej w Polsce żeńskiej drużynie futbolu amerykańskiego – Warsaw Sirens. Certyfikowany Praktyk PRISM Brain Mapping

Wykorzystuje i łączy naukowo potwierdzone narzędzia i techniki czerpiące z aktualnych badań psychologicznych, odkryć neuropsychologii, terapii poznawczo – behawioralnej, storytellingu, grywalizacji a także metodologii Visual thinking.

W trakcie szkoleń i treningów wykorzystuje autorski Model zmiany nawyków ułatwiający realne wprowadzenie nowych umiejętności do codziennego życia.

Współautorka i trener standardu sprzedaży i kontaktu z Konsumentem firmy Philip Morris International. Współautorka gier szkoleniowych w trakcie konsultingu dla firm PwC (gra z zakresu
osobistej efektywności) i Philip Morris International (gra stymulująca efektywne wykorzystywanie standardu sprzedaży) przeznaczonych dla setek pracowników.

Wybrane projekty:

  • Współautorka gier szkoleniowych dla firm PwC (gra z zakresu osobistej efektywności)
  • Współautorka gier szkoleniowych dla Philip Morris International (gra stymulująca efektywne wykorzystywanie standardu
  • przedaży) przeznaczonych dla setek pracowników.
  • Cykl szkoleń z umiejętności miękkich (Mercedes-Benz)

Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z obszarów:

  • zarządzania emocjami i stresem,
  • asertywności i komunikacji,
    teambuildingu,
  • inteligencji emocjonalnej,
  • zarządzanie konfliktem z zespole,
  • wywierania wpływu oraz retoryki perswazyjnej,
  • nowoczesnego zarządzania sobą w czasie,
  • profilaktyki wypalenia zawodowego,
  • nawyków.

 

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2020-06-25 16:00
Data zakończenia 2020-06-25 20:00
Całkowita liczba miejsc 1000
Liczba wolnych miejsc 1000
Lokalizacja INTERNET
Szczegóły rejestracji po kliknięciu w temat wydarzenia.