ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

Akademia Menedżera - BLOK 3 - Zarządzanie zadaniami - od delegowania do egzekwowania - WARSZTATY Z DOFINANSOWANIEM MOIIB

UWAGA!

Program Akademii Menedżera składa się z 2-dniowych szkoleń (bloków szkoleniowych).
Uczestnik nie ma jednak obowiązku skorzystać ze wszystkich trzech bloków tematycznych.
Szkolenia można dowolnie wybrać np. korzystając tylko z bloku 1 i 3, omijając blok 2.

BLOK 1 - "Ja Menedżer" - czyli, jak skutecznie zarządzać zespołem (zakończone)
BLOK 2 - Od "ja" do "my" - czyli budowanie odpowiedzialnych i efektywnych zespołów
BLOK 3 - Zarządzanie zadaniami - od delegowania do egzekwowania
BLOK 4 - "Ja Lider" - Prowadzenie rozmowy motywującej
BLOK 5 - Asertywna komunikacja menedżerska w sytuacjach trudnych (przełom listopada i grudnia 2019)
BLOK 6 - Zarządzanie zmianą i proaktywnością (grudzień 2019)

Korzyści ze szkolenia:

  • Opanujesz technikę 5W2H w delegowaniu zadań.
  • Przećwiczysz style delegowania zależne od KOMPETENCJI PRACOWNIKA.
  • Podniesiesz kompetencję przekazywania KONSTRUKTYWNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ.
  • Rozwiniesz umiejętności EGZEKWOWANIA REALIZACJI ZADANIA.

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  1. Materiały dydaktyczne
  2. Torba, notes oraz długopis
  3. Catering (obiad oraz przerwy kawowe)

Terminy i godziny zajęć:
09.11.2019 r. 8:30-16:30
10.11.2019 r. 8:30-16:30

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 250 zł brutto - kwota po dofinansowaniu z MOIIB.
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 550 zł brutto - pełna odpłatność.

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 300 05 75, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów:

  1. Efektywne delegowanie zadań:
    1. 3 elementy delegowania: przekazania obowiązków – dzielenie się odpowiedzialnością – kontrola i informacja zwrotna. Co daje delegowanie zadań kierownikowi i pracownikom – „Moje korzyści z delegowania zadań”.
    2. Zasady delegowania zadań:
      1. Wskazanie celu i standardu działania.
      2. Diagnoza fazy rozwojowej pracownika.
      3. Dobór stylu delegowania.
      4. Przekazanie informacji zwrotnej.
    3. Ćwiczenie „opory w delegowaniu” – źródła i sposoby ich przełamywania.
    4. Komunikacja w delegowaniu zadania:
      1. „aby zadanie miało sens” – czyli wskazanie celu,
      2. „co mam zrobić” – czyli precyzja w określeniu wyniku i czasu realizacji zadania,
      3. „dlaczego ja/co z tego będzie” – czyli wskazanie korzyści i konsekwencji.
    5. Precyzyjnie i wyczerpująco w delegowaniu zadań – technika 5W2H – ćwiczeni „8 kroków delegowania”.
    6. Style delegowania zadania. Dostosowanie przekazywanych informacji nt. celu i zadań do realizacji do kompetencji i zaangażowania współpracownika – ćwiczenie „jaki to styl delegowania?”.
    7. Konieczność sprawdzenia poprawności odbioru delegowanego zadania – jak to zrobić?
  2. Konstruktywna informacja zwrotna w praktyce kierownika:
    1. Cel informacji zwrotnych i zasady działania kierownika.
    2. Konstruktywna informacja zwrotna, jako wiedza dla pracownika o tym:
      1. Jakie są wymagane standardy.
      2. Jak radzi sobie z pracą.
      3. Co powinien zrobić, aby sprostać wymaganiom.
      4. Jakiego wsparcia może oczekiwać od kierownika.
    3. Kontrola a monitorowanie wykonania zadania – różnice w podejściu kierowniczym.
    4. Fakty a interpretacje w wyrażaniu oceny – ćwiczenie „dziwny człowiek”.
    5. Sankcje a konsekwencje w wyrażaniu oceny.
    6. Konstruktywna informacja zwrotna w ocenie pracy i osiąganych wyników - struktura FUKO w wyrażaniu oceny – ćwiczenie „alter ego”.
    7. Model UF w przekazywaniu utrwalających informacji zwrotnych – ćwiczenie „moje obserwacje” symulujące wyrażanie oceny w warunkach pracy.
  3. Egzekwowaniu wykonania zadania:
    1. Co jest powodem nie wykonania zadania? – „case study”.
    2. „Case study - 4 etapowa procedura egzekwowania” – ćwiczenie symulujące realizację procedury egzekwowania w warunkach pracy.
  4. Zakończenie i podsumowanie szkolenia:
    1. Przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia.
    2. Technika „most w przyszłość” – jak mogę wykorzystać nowe umiejętności w swojej pracy? – sesja informacji zwrotnych.
    3. Przekazanie zadań wdrożeniowych: indywidualne zadanie wdrożeniowe sformułowane przez każdego z uczestników, którego realizacja będzie praktyczną kontynuacją celów szkolenia, czyli doskonaleniem umiejętności delegowania.

{nomultithumb}

Prowadzący: Piotr Sajewicz - HIGH5 Group

Praktyk zarządzania – zdobył unikatowe doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem, komunikacji i działania w sytuacjach trudnych i kryzysowych odpowiadając za pracę 120 osobowego zespołu rozproszonego, funkcjonującego na terenie kraju i poza nim.

Absolwent Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego – specjalizacja psychologia zarządzania. Ukończył studia podyplomowe z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi a także Coachingu. Od 1995 r. realizuje projekty szkoleniowe i doradcze. Training & Development Manager HIGH5 Group sp. z o.o.. Certyfikowany Praktyk PRISM Brain Mapping.

Pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkim i Rozwoju Potencjału:

  • warsztaty z obszarów: komunikacji, zarządzania zespołem, przywództwa, oceniania, zarządzania konfliktem, zarządzania stresem, komunikacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie.
  • prowadzi programy Train the Trainers,
  • wdraża proces coachingu jako metodę doskonalenia umiejętności pracowników,
  • przygotowuje kadrę mentorów w organizacjach,
  • prowadzi badania preferencji oraz zachowań w oparciu o PRISM Brain Mapping,
  • wykonuje projekty wzmacniające efektywność zespołów zadaniowych,
  • opracowuje implementacje Systemu Ocen Okresowych.

Realizował działania psychologiczne dla personelu narażonego na ekspozycję na silny stres min. jako uczestnik V zmiany PKW w Iraku. Prowadził działania dedykowane budowaniu współpracy w zespołach zadaniowych, a także poprawy efektywności ich działania. Jest ekspertem w zakresie „team buildingu” out-doorowe. Brał m.in. udział w szkoleniach „Countering the psychology of terrorism and combat stress” prowadzonych przez Defense Institute for Medical Operation, seminarium „Post-Combat Psychological Adaptation of Military Personnel” w Kwaterze Głównej NATO w Brukseli

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2019-11-09 08:30
Data zakończenia 2019-11-10 16:30
Całkowita liczba miejsc 20
Zarejestrowanych 10
Liczba wolnych miejsc 10
Koniec przyjmowania zapisów 2019-11-07 12:00
Lokalizacja Warszawa Siedziba MOIIB