ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

Jak zbudować autorytet wśród pracowników na budowie - DWUDNIOWE WARSZTATY ON-LINE Z DOFINANSOWANIEM MOIIB

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności pozwalających na zminimalizowanie ryzyka przy podejmowanych decyzjach w trakcie rozwiązywania problemów. Formuła warsztatów pozwala generować wiele sytuacji, w których uczestnicy muszą radzić sobie z podejmowaniem decyzji. Podczas szkolenia nie zabraknie okazji, by analizować dane, kreatywnie poszukiwać dostępne rozwiązania oraz analizować je pod kątem możliwości wdrożenia oraz efektywności

Korzyści ze szkolenia:

  • Wzmocnienie kompetencji wpływających na zarządzanie podległymi pracownikami na budowie
  • Wzmocnienie kompetencji wpływających na zarzadzanie procesami na budowie
  • Pozyskanie nowych umiejętności w obszarze zarządzania i budowania autorytetu
  • Wypracowanie najlepszych rozwiązań w obszarze zarządzania i budowania autorytetu na budowie
  • Wypracowanie nowych nawyków w obszarze zarzadzania

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring

Terminy i godziny zajęć:
22.01.2022 r. 8:30-16:30
23.01.2022 r. 8:30-16:30

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 200 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 400 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów:

  1. Budowanie wizerunku przełozonego na budowie
    1. Rola wizerunku w zarządzaniu ludźmi na budowie
    2. Konsekwencja w budowaniu wizerunku przełożonego
    3. Techniki świadomego budowania wizerunku
    4. Poziom werbalny i niewerbalny tworzenia wizerunku
    5. Wywieranie wpływu na zespół poprzez wizerunek przełożonego
    6. Zarządzanie wizerunkiem jako element motywowania ludzi na budowie
  2. Budowanie autorytetu przełożonego na bazie asertywności
    1. Asertywne przyjmowanie opinii pracowników w realizacji zadań na budowie
    2. Asertywna odmowa
    3. Konsekwencja w podejmowanych decyzjach – bezpieczeństwo na budowie
    4. Asertywna reakcja na manipulację
    5. Otwarte definiowanie sytuacji sprzeczności interesów
    6. Budowanie „ludzkiego wizerunku” przełożonego
  3. Określenie zasad współpracy z ludźmi na budowie – wiemy co i jak
    1. Najważniejsze wartości, którymi przełożony będzie kierował się w pracy
    2. Postawy i zachowania, które nie będą tolerowane
    3. Cele jakie chcę wspólnie z zespołem mają być osiągnięte
  4. W jaki sposób budować autorytet
    1. Określenie wartości
    2. Przekaz niewerbalny – w jaki sposób budować wizerunek osoby zdecydowanej
  5. Uświadomienie podstaw relacji przełożony – pracownik na budowie
    1. Sympatia vs. szacunek
    2. Każda interakcja z pracownikiem na budowie podnosi kapitał zaufania bądź obniża
    3. Brak kapitału zaufania bądź ujemny bilans powoduje, że każdej wątpliwej decyzji przypisuje się złe intencje
  6. Duży kapitał zaufania powoduje wyrozumiałość pracowników nawet w trudnych sytuacjach
    1. Techniki budujące zaufanie
    2. Odnoszenie się do intencji
    3. Przechodzenie z treści na proces
    4. Odnoszenie się do własnych obaw, nadziei i emocji
  7. Dobra atmosfera i kultura współpracy na budowie
    1. Czynniki budujące dobrą atmosferę w pracy na budowie
    2. Transparentność
    3. Standardy pracy
    4. Docenianie
    5. Odpowiedzialność
    6. Elastyczność
    7. Współpraca
    8. Narzędzia
    9. Dostęp do informacji

 

{nomultithumb}

Prowadzący: Edyta Adamczyk

Ponad 18 lat doświadczenia w pracy w biznesie, umiejętnie korzysta z połączenia swojej wiedzy biznesowej, wyniesionej z doświadczeń w branży bankowej ( jako Kierownik zespołów rozliczeniowych, koordynator tworzenia Europejskiego Centrum Rozliczeń Finansowych, Dyrektor Oddziału, Dyrektor Sprzedaży, Dyrektor Biura Szkoleń i Rekrutacji w Banku Handlowym i Citi Handlowy), budowania i zarządzania zespołami, z wrodzonym wyczuciem i umiejętnością oceny potencjału i prawdziwego zaangażowania ludzi. Znajomość specyfiki nie tylko rynku polskiego, ale także innych rynków Europy Środkowo Wschodniej czyni ją niezwykle wszechstronną ekspertką w dziedzinie szkoleniowo–doradczej.

 

Jej doświadczenie menadżerskie obejmuje:

  • Zarządzanie obszarem sprzedażowym (zespoły stacjonarne i rozproszone)
  • Zarządzanie obszarem Europejskiego Centrum Rozliczeń w Olsztynie (tworzenie struktur, rekrutacja pracowników, tworzenia mapy kompetencji, zarządzanie Centrum)
  • Zarządzanie zespołem rozwojowym (Biuro Szkoleń i Rekrutacji) – tworzenie ścieżek rozwoju, mapowanie kompetencji, planowanie i realizacja działań szkoleniowych
  • Kształtowanie polityki sprzedażowej w wybranych obszarach kompetencyjnych; realizacja i nadzór nad realizacją planów sprzedażowych w zespołach oraz nadzór nad realizacją działań promocyjnych i informacyjnych w zespołach w zakresie pozyskiwania nowych klientów instytucjonalnych i indywidualnych i partnerów
  • Obecnie (od 2010 roku) jest właścicielką firmy AD&ED Szkolenia, realizując projekty jako niezależna konsultantka, trenerka, asesorka

Wiedza i kompetencje:

  • Ukończyła zarządzanie finansami oraz zarządzanie zasobami ludzkimi w Akademii Finansów w Warszawie.
  • Ceniony praktyk procesu rekrutacji, oceny i rozwoju kompetencji pracowników oraz w procesie współpracy z klientami
  • Posiada wieloletnią praktykę w biznesie pozwalającą właściwie dostosować działania szkoleniowe do celów organizacji
  • Zajmuje się koordynowaniem projektów wdrażania metodyki zarządzania projektami Prince2, PMI
  • Prowadzi sesje coachingowe dla szerokiego grona pracowników, menadżerów średniego i wyższego szczebla. Ukończyła szkołę trenerów biznesu Akademia Nowych Motywacji
  • Od lat zajmuje się działaniami sprzedażowymi, zarządzaniem sprzedażą. Jako Dyrektor Sprzedaży z sukcesem osiągała cele sprzedażowe
  • Wdrażała standardy obsługi klienta oraz tajemniczego klienta w organizacji
  • Uznana praktyczka w dziedzinie negocjacji. Od wielu lat dzieli się swoją wiedzą sprzedażową, negocjacyjną z menadżerami sprzedaży, handlowcami, doradcami oraz wspiera zarządzanie przez cele jako narzędzie wsparcia sprzedażowego. Przez wiele lat zrealizowała szereg projektów związanych z przygotowaniem oraz wsparciem w negocjacjach
  • Projekt dla PKP S.A., jako zarządzanie przez cele z wykorzystaniem systemu SAP, ma za zadanie podniesienie wartości sprzedaży oraz satysfakcji klienta
  • Jest autorką wielu autorskich projektów szkoleniowych dla takich firm jak: Wedel, ING Bank Śląski, ISS World, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2022-01-22 08:30
Data zakończenia 2022-01-23 16:30
Całkowita liczba miejsc 20
Liczba wolnych miejsc 2
Lokalizacja INTERNET

Szczegóły rejestracji po kliknięciu w temat wydarzenia.