ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

Postępowanie administracyjne w prawie budowlanym - Zgłoszenia

Program:

  1. Podstawa prawna - cel i zakres regulacji,
  2. Procedura - zakres stosowania przepisów procesowych,
  3. Zgłoszenie z projektem budowlanym,                              
  4. Trwałość rozstrzygnięć,                        
  5. Katalog przedmiotów zgłoszenia,                       
  6. Zgłoszenie a zmiana zagospodarowania terenu

Prowadzący: Jakub Kornecki - Radca prawny

Wpisany na listę radców prawnych Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Jagiellońskim. Ukończył studia podyplomowe „Kontrola jakości stosowania prawa przez organy samorządu terytorialnego” na Uniwersytecie Łódzkim. Od 2009 roku członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Krakowie. Doświadczony wykładowca oraz trener z zakresu problematyki prawa i postępowania administracyjnego oraz prawa zamówień publicznych. W latach 2012- 2015 doradca i ekspert w Ministerstwie Sprawiedliwości.

Posiada kilkuletnie doświadczenie w obsłudze prawnej deweloperów oraz spółek zajmujących się inwestycjami na rynku nieruchomości. Specjalizuje się w prawie i postępowaniu administracyjnym. Doradza w procesie budowlanym oraz inwestycjach infrastrukturalnych.

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2019-11-07 12:00
Data zakończenia 2019-11-07 16:00
Całkowita liczba miejsc 120
Zarejestrowanych 27
Liczba wolnych miejsc 93
Koniec przyjmowania zapisów 2019-11-07 09:00
Lokalizacja Warszawa Siedziba MOIIB