ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

Wywieranie wpływu i perswazja w biznesie - DWUDNIOWE WARSZTATY STACJONARNE Z DOFINANSOWANIEM MOIIB

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • zrozumiesz dlaczego warto wywierać pozytywny wpływ na partnerów zawodowych bez używania nieuczciwych praktyk,
  • będziesz potrafił formułować skuteczne komunikaty i tworzyć koncepcje zapadające w pamięć,
  • będziesz potrafił skutecznie argumentować i dostrajać się do rozmówcy, 
  • poznasz techniki manipulacyjne i chwyty erystyczne, aby skutecznie się przed nimi bronić,
  • nauczysz się  jak efektywnie porozumiewać się z tak zwanymi trudnymi partnerami

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring
  • catering

Terminy i godziny zajęć:
03.12.2022 r. 8:30-16:30
04.12.2022 r. 8:30-16:30

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 250 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 500 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów: 

  1. Krótki wstęp: 
    1. czym jest wywieranie wpływu?
    2. obszary i granice wywierania wpływu,
    3. dylematy moralne - jak być przyzwoitym a jednocześnie „wpływowym" w biznesie,
    4. jak dużo tracisz nie znając narzędzi wykorzystywanych przez innych?
  2. Z psychologii wpływu społecznego:
    1. psychologiczne prawidłowości leżące u podstaw wywierania wpływu,
    2. mity i fakty na temat oddziaływań podprogowych,
    3. wywieranie wpływu na zachowania i postawy - społeczne uczenie się, konformizm..
    4. uniwersalne zasady wywierania wpływu - jak stosować je w codziennej praktyce zawodowej?
      1. technika konsekwencji, czyli jak zwiększać pozytywne zaangażowanie?
      2. technika społecznego dowodu słuszności,
      3. technika niedostępności - jak kierować emocjami odbiorców?
      4. technika wzajemności - Ja Tobie, Ty mi.
  3. Wiarygodność osobista jako predykator siły wpływu:
    1. strategie autoprezentacyjne sprzyjające wywieraniu wpływu,
    2. STABILNOŚĆ i jej wpływ na budowanie autorytetu, wiarygodności i profesjonalizm,
    3. OTWARTOŚĆ jako narzędzie budowania sympatii i pozytywnych relacji z rozmówcą,
    4. moc INTERAKCJI - zaangażuj rozmówcę w swój perswazyjny przekaz,
    5. GRY STATUSOWE - jak świadomie z nich korzystać?
  4. Wykorzystanie zaawansowanych umiejętności obserwacji i komunikacji dla wywierania wpływu - matryca stylów społecznych.
  5. Budowanie perswazyjnego przekazu:
    1. CELOWO - efektywny przekaz perswazyjny - co sprawia, że przekaz jest przekonujący?
    2. Jak określać cele komunikacji perswazyjnej i budować strategię komunikacyjną?
    3. MAPY empatii odbiorców - dopasuj treść swojego przekazu do rozmówców i ich potrzeb.
  6. Stosowanie technik perswazji językowej:
    1. narzędzia perswazji językowej -  do stosowania w trakcie komunikacji na żywo, video-konferencji, przez telefon i drogą mailową.
    2. jak skutecznie przekonać ludzi do swojego punktu widzenia, projektu, idei?
    3. jak wzbudzać emocje i tworzyć koncepcje, które zapadają w pamięć?
    4. jaka argumentować i jak strategicznie uporządkować materiał argumentacyjny?
    5. jak brać udział w dyskusjach i kwestionować, pytać....?
    6. jak odwaga i pewność siebie wpływa na skuteczność przekazu?
    7. wykorzystanie wybranych figur retorycznych.
  7. Zarządzanie emocjami rozmówców w trakcie trudnych rozmów:
    1. moc dyplomatycznych technik perswazji językowej - jak zarządzać emocjami rozmówców?
    2. skuteczne metody zarządzania trudnymi emocjami - jak radzić sobie z oskarżeniami i negatywnym odbiorem rozmówców?
    3. REFOCUS - przekierowywanie przebiegu rozmowy na właściwe tory.
  8. Jak bronić się przed manipulacjami?
    1. w jaki sposób nieświadomie manipulujemy i czy zawsze jest to zjawisko negatywne?
    2. jak wychwycić i zareagować na manipulacje świadome? 
    3. jak neutralizować próby manipulacji?
  9. Podsumowanie szkolenia. Przekazanie zadań wdrożeniowych.

 

UWAGA! Warsztaty odbędą się zgodnie z obowiązującymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju i Technologii (szczegóły).
Dysponujemy odpowiednio dużą salą konferencyjną oraz zapleczem technicznym umożliwiającym bezpieczne przeprowadzenie zajęć. 

{nomultithumb}

Prowadząca: Lidia Borkowska - HIGH5 Group

Jest praktykiem biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem
w branży telekomunikacyjnej, produkcyjnej, IT  i finansowej. 

Absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie związane z tworzeniem efektywnych struktur pracowniczych, zarządzaniem zmianą, procesami HR, zarządzaniem zespołami rozwojem pracowników, które zdobywała jako Kierownik Działu Szkoleń, HR Business Partner i Kierownik Personalny w takich firmach jak: PTK Centertel (Operator sieci Orange – blisko 8 lat), Polska Telefonia Cyfrowa (Operator sieci T-Mobile – blisko 3 lata) oraz Lotte Wedel (rok i 8 msc). Od połowy 2014 roku pracowała jako HR Manager w ProService Finteco, gdzie zajmowała się wprowadzaniem zmian w przedsiębiorstwach przejmowanych i przekształcających się.

 

Tworzyła m.in strategie rebrandingowe i odpowiada za outplacement pracowników. Realizuje projekty doradczo-rozwojowe z zakresu m.in. budowania kultury organizacyjnej, tworzenia strategii firmowych oraz strategii personalnych m.in. onboarding, systemy ocen pracowniczych, zarządzanie projektami HR, systemy motywacyjne, systemy szkoleń, model kompetencji, zarządzanie talentami, wycena stanowisk, model business partneringu, programy wellbeingowe, programy CSR i EB, offboarding.

Realizuje badanie kultury organizacyjnej, satysfakcji pracowników, a także ocenę 360°,  assessment i development center oraz przygotowuje plan działań rozwojowych, jak również plany sukcesji i ścieżek karier. 

Przeprowadza audyty usług HR i przedstawia propozycje usprawnień. W ramach procesów fuzji i przejęć  (M&A) realizuje badanie due diligence dla obszaru HR, wskazuje obszary ryzyka i buduje plan integracji.

Przygotowuje Menedżerów i zespoły HR do prowadzenia trudnych rozmów z Pracownikami w procesie outplacementu i offboardingu, tworzy pakiety wsparcia dla odchodzących Pracowników.

Specjalizuje się w projektach z zakresu:

  • Coaching menadżerski,
  • Empatyczne zarządzanie,
  • Budowanie zaufania w zespole,
  • Menedżer w świecie VUCA, Akademia Lidera, Menadżera,
  • Train the trainer,
  • Zespoły zdalne i rozproszone,
  • Zarządzanie konfliktem,
  • Komunikacja bez przemocy,
  • Trening budowania pewności siebie,
  • Trening antystresowy,
  • Zarządzanie talentami,
  • HR jako strategiczny partner biznesowy,
  • Zarządzanie projektami HR,
  • Zarządzanie wiedzą w Organizacji,
  • Onboarding w Organizacji,

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2022-12-03 08:30
Data zakończenia 2022-12-04 16:30
Całkowita liczba miejsc 20
Liczba wolnych miejsc 0
Lokalizacja Warszawa Siedziba MOIIB