ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

AKADEMIA NEGOCJACJI - Negocjacje zakupowe. Odpowiedzialność za wynik. - Dwudniowe warsztaty stacjonarne z dofinansowaniem MOIIB

Akademia Negocjacji to 6 dwudniowych, niezależnych od siebie warsztatów. Każdy z nich dotyka osobnego zagadnienia z dzieciny negocjacji. Wszystkie razem składają się na kompleksową wiedzę z technik negocjacji oraz strategii negocjacyjnych. 

W ramach Akademii Negocjacji zaplanowane zostały następujące bloki tematyczne:

  • Strategie i style negocjacyjne
  • Budujemy silną pozycję negocjatora
  • Techniki i kontr-techniki w praktyce
  • Trudne sytuacje i konflikt w negocjacjach
  • Turniej negocjacyjny
  • Negocjacje zakupowe i ich prawne aspekty

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring
  • catering

Terminy i godziny zajęć:
31.05.2025 r. 8:30-16:30
01.06.2025 r. 8:30-16:30

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 400 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 650 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów:

  1. Faza przygotowania do negocjacji:
    1. Skuteczne przygotowanie się do negocjacji zakupowych
      1. Określenie własnej pozycji zakupowej
      2. Określenie pozycji negocjacyjnej sprzedającego
      3. Planowanie strategii negocjacji zakupowych i taktyki postępowania ze sprzedawcą
  2. Faza wstępna rozmów:
    1. Wzmacnianie wizerunku kupującego i jego firmy
      1. Zachowania tworzące wrażenie siły w negocjacjach zakupowych
      2. Wykorzystanie mowy ciała do wzmacniania pozycji zakupowej kupca 
      3. Wybór najkorzystniejszego dla kupującego miejsca rozmów zakupowych
    2. Wywieranie wpływu na sprzedawców
      1. Tworzenie atmosfery ułatwiającej przebieg negocjacji zakupowych
      2. Wykorzystanie ukrytych obaw sprzedawcy do wzmocnienia pozycji kupca
      3. Wywieranie wpływu dzięki technikom z zakresu psychologii społecznej
      4. Poprawianie pozycji kupca dzięki umiejętności słuchania i zadawania pytań
    3. Obrona kupca przed manipulacją sprzedawców
      1. Taktyki i strategie manipulowania stosowane przez sprzedawców
      2. Sposoby skutecznej obrony przed manipulacjami sprzedawców
  3. Faza zasadniczych negocjacji zakupowych:
    1. Negocjowanie niższych cen i lepszych warunków zakupów
      1. Strategie korzystnego formułowania wstępnej oferty zakupowej
      2. Korzystne techniki odpowiedzi na ofertę sprzedawcy
      3. Sposoby argumentowania przynoszące korzyści w negocjacjach zakupowych
      4. Wykorzystywanie strategii grania na czas dla zwiększania korzyści kupującego
      5. Sztuka wykorzystywania blefu w negocjacjach
      6. Sposoby mądrego ustępowania i pozyskiwania ustępstw cenowych
      7. Unikanie błędów podczas negocjacji cenowych i warunków płatności
      8. Uzyskanie dodatkowych korzyści w ostatniej fazie negocjacji zakupowych
    2. Skuteczne negocjowanie kupca ze sprzedawcą o silnej pozycji
      1. Sposoby wzmacniania wewnętrznego przekonania o własnej sile negocjacyjnej
      2. Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej
      3. Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji
  4. Skuteczne zamykanie negocjacji zakupowych:
    1. Sposoby zamykania procesów negocjacyjnych
    2. Czynniki wpływające na podniesienie skuteczności negocjacji w ostatniej fazie
    3. Strategie sprzedawców

{nomultithumb}

Prowadzący: Wiktor Sawoniaka - HIGH5 Group

Psycholog z wykształcenia, trener biznesu i doświadczony menedżer. Jako menedżer  ma unikalne doświadczenie zarówno pracy w polskich przedsiębiorstwach jak i w międzynarodowej korporacji (Costa Coffee, Whitbread group, UK). Zaczynał karierę wpierając polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu współpracy z partnerami z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Kazachstanu w ramach Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej. Doświadczenie praktyczne umacniał poprzez budowanie sprzedaży z firmami z Norwegii, Rosji, UK, Holandii, Czech, Ukrainy i Białorusi.

W latach 2008 - 2013 był Dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Browarze Konstancin, gdzie zarządzał ponad 12 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. realizacja planów sprzedażowych, negocjowanie kontraktów z sieciami handlowymi (Tesco, Auchan, Kaufland, Carrefour), przygotowanie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż, ustalanie i zarządzanie promocjami i ofertami w celu optymalizacji zysku. W latach 2013 –2015 pełnił funkcję Dyrektora rozwoju COSTA express, COSTA Coffee Polska S.A., gdzie kompleksowo zarządzał samodzielną jednostką COSTA z pełną odpowiedzialnością za wyniki sprzedażowe i finansowe. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. zarządzanie zespołem koordynatorów regionalnych, stworzenie i realizacja strategii rozwoju sprzedaży, tworzenie planów budżetowych oraz kwartalnych raportów i prognoz, przygotowanie i wdrażanie kalendarza marketingowego, nadzór nad rekrutacją, wdrożeniem i szkoleniem wszystkich nowych członków zespołu. Biegle posługuje się językiem angielskim i rosyjskim, w tych językach prowadzi szkolenia.

Od lutego 2016 roku wspiera zespoły Google ETO team (ponad 300 os.) dedykowane rynkom CEE oraz MENA odpowiadając za rozwój kompetencji w obszarze  komunikacji, digital marketing, e-commerce i digital space.

 

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2025-05-31 08:30
Data zakończenia 2025-06-01 16:30
Całkowita liczba miejsc 15
Liczba wolnych miejsc 13
Lokalizacja Warszawa Siedziba MOIIB