AKADEMIA NEGOCJACJI - Strategie i style negocjacyjne - Dwudniowe warsztaty stacjonarne z dofinansowaniem MOIIB
Akademia Negocjacji to 6 dwudniowych, niezależnych od siebie warsztatów. Każdy z nich dotyka osobnego zagadnienia z dzieciny negocjacji. Wszystkie razem składają się na kompleksową wiedzę z technik negocjacji oraz strategii negocjacyjnych.
W ramach Akademii Negocjacji zaplanowane zostały następujące bloki tematyczne:
- Strategie i style negocjacyjne
- Budujemy silną pozycję negocjatora
- Techniki i kontr-techniki w praktyce
- Trudne sytuacje i konflikt w negocjacjach
- Turniej negocjacyjny
- Negocjacje zakupowe i ich prawne aspekty
Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- materiały
- certyfikat
- 30-dniowy e-mentoring
- catering
Terminy i godziny zajęć:
28.06.2025 r. 8:30-16:30
29.06.2025 r. 8:30-16:30
Koszt kursu:
Członek MOIIB - 400 zł brutto
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 650 zł brutto
Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).
UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,
iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.
W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.
W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!
Program warsztatów:
- Wprowadzenie do negocjacji:
- konfrontacja sposobu myślenia i wyobrażeń Uczestników na temat negocjacji,
- kiedy nie warto negocjować?
- style negocjacyjne,
- negocjacje problemowe, negocjacje pozycyjne; negocjacje pakietowe
- więcej, szybciej, lepiej, taniej... - wady i zalety tradycyjnego podejścia do negocjacji,
- fazy negocjacji.
- Kluczowe wymiary negocjacji:
- wymiar pierwszy - dbałość o interesy,
- wymiar drugi - budowanie siły,
- wymiar trzeci - tworzenie konstruktywnego klimatu,
- wymiar czwarty - elastyczność w negocjacjach.
- Wyznaczanie celów negocjacyjnych oraz metod ich realizacji; jak radzić sobie z pozornie wykluczającymi się celami negocjacji?
- Strategie negocjacyjne: omówienie, kryteria wyboru strategii, dostosowanie do kontekstu sytuacji i celów negocjacji; nowoczesne strategie francuska, amerykańska i japońska.
- Przygotowanie do negocjacji:
- analiza interesariuszy
- określenie celu głównego i celów cząstkowych
- punkty krytyczne, granice ustępstw,
- ZOPA vs BATNA,
- wybór strategii negocjacyjnej,
- praca z arkuszem: przygotowanie do negocjacji,
- jak i gdzie zdobyć wiedzę na temat drugiej strony negocjacyjnej?
- Organizacja negocjacji: jak zorganizować spotkanie negocjacyjne (agenda, plan negocjacji, miejsce, lokalizacja itp.), raportowanie.
- Symulacja negocjacji z uwzględnieniem zebranych informacji i opracowanej strategii ( 2-4 osobowe grupy negocjatorów osadzonych w rolach, praca z arkuszami), omówienie.
{nomultithumb} |
Prowadzący: Wiktor Sawoniaka - HIGH5 Group Psycholog z wykształcenia, trener biznesu i doświadczony menedżer. Jako menedżer ma unikalne doświadczenie zarówno pracy w polskich przedsiębiorstwach jak i w międzynarodowej korporacji (Costa Coffee, Whitbread group, UK). Zaczynał karierę wpierając polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu współpracy z partnerami z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Kazachstanu w ramach Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej. Doświadczenie praktyczne umacniał poprzez budowanie sprzedaży z firmami z Norwegii, Rosji, UK, Holandii, Czech, Ukrainy i Białorusi. W latach 2008 - 2013 był Dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Browarze Konstancin, gdzie zarządzał ponad 12 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. realizacja planów sprzedażowych, negocjowanie kontraktów z sieciami handlowymi (Tesco, Auchan, Kaufland, Carrefour), przygotowanie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż, ustalanie i zarządzanie promocjami i ofertami w celu optymalizacji zysku. W latach 2013 –2015 pełnił funkcję Dyrektora rozwoju COSTA express, COSTA Coffee Polska S.A., gdzie kompleksowo zarządzał samodzielną jednostką COSTA z pełną odpowiedzialnością za wyniki sprzedażowe i finansowe. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. zarządzanie zespołem koordynatorów regionalnych, stworzenie i realizacja strategii rozwoju sprzedaży, tworzenie planów budżetowych oraz kwartalnych raportów i prognoz, przygotowanie i wdrażanie kalendarza marketingowego, nadzór nad rekrutacją, wdrożeniem i szkoleniem wszystkich nowych członków zespołu. Biegle posługuje się językiem angielskim i rosyjskim, w tych językach prowadzi szkolenia. Od lutego 2016 roku wspiera zespoły Google ETO team (ponad 300 os.) dedykowane rynkom CEE oraz MENA odpowiadając za rozwój kompetencji w obszarze komunikacji, digital marketing, e-commerce i digital space. |
Szczegóły wydarzenia
Data wydarzenia | 2025-06-28 08:30 |
Data zakończenia | 2025-06-29 16:30 |
Całkowita liczba miejsc | 15 |
Liczba wolnych miejsc | 11 |
Lokalizacja | Warszawa Siedziba MOIIB |