ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

TRENING JAK PRZEKAZAĆ MOTYWUJĄCĄ OCENĘ CZYLI KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA I EGZEKWOWANIE ZADAŃ - DWUDNIOWE WARSZTATY STACJONARNE Z DOFINANSOWANIEM MOIIB

Dzięki udziałowi w szkoleniu:

  • Poznasz i przećwiczysz techniki przekazywania NEGATYWNYCH INFORMACJI ZWROTNYCH. Poszerzysz doświadczenia w przekazie UTRWALAJĄCEJ INFORMACJI ZWROTNEJ.
  • Rozwiniesz umiejętności komunikacji FEEDFORWARDU.
  • Rozwiniesz umiejętności EGZEKWOWANIA REALIZACJI ZADANIA.
  • Opracujesz indywidualną metodę wykorzystania nabytych umiejętności poprzez ZADANIE WDROZENIOWE

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring
  • catering

Terminy i godziny zajęć:
23.11.2024 r. 8:30-16:30
24.11.2024 r. 8:30-16:30

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 350 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 600 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów:

  1. Wprowadzenie tematu szkolenia:
    1. Sprawy organizacyjne, przedstawienie programu i metody realizacji zajęć.
  2. Konstruktywny feedback w komunikacji managerskiej:
    1. Czym jest feedback i dzięki czemu jest konstruktywny? Informacja zwrotna jako wiedza dla pracownika o tym:
      1. jakie są wymagane standardy
      2. jak radzi sobie z pracą
      3. co powinien zrobić, aby sprostać wymaganiom
      4. jakiego wsparcia może oczekiwać od kierownika
    2. Jak przekazać negatywną informacje zwrotną, aby nie była odebrana jako atak personalny? Wpływ własnych emocji na komunikacje. Kontrola własnych emocji i oddzielenie ludzi od problemu jako fundament  wyrażania informacji zwrotnej – nastawienie JA OK – TY OK. Różnice pomiędzy komunikatem JA, a komunikatem TY. Fakty,  a interpretacje i oceny w feedbacku – różnice w nastawieniu i w komunikacji –  ćwiczenie „zagubiony”. 
    3. Konstruktywny odbiór feedbacku – o co powinien zadbać manager, aby informacja zwrotna nie była dla pracownika źródłem stresu? Zasada THINK w wyrażaniu negatywnej informacji zwrotnej.
    4. Zasady wyrażania pozytywnego feedbacku:
      1. prawdziwy
      2. konkretny
      3. bez wymagań
      4. bez porównań
      5. aktualny
  3. Techniki przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej:
    1. Negatywna informacja zwrotna w ocenie pracy i osiąganych wyników – technika FUKO – ćwiczenie „alter ego”. Sankcje a konsekwencje a pozytywny opis oczekiwań.  Instruktaż czy pytanie motywacyjne – co powinien wyprać manager prowadzący rozmowę z pracownikiem? Pytania zanurzone i odpowiedzialności w inspirowaniu pracownika do szukania rozwiązań.
    2. Technika UF w przekazywaniu utrwalających informacji zwrotnych – ćwiczenie „moje obserwacje” symulujące wyrażanie oceny w warunkach pracy.
    3. Technika SPINKA  w przekazie informacji podsumowujących działanie pracownika – ćwiczenie.
    4. Pozytywny przekaz informacji – ćwiczenie „puzzle”.
  4. Sztuka prowadzenia feedforwardu – ćwiczenie:
    1. zastanów się, które zachowanie lub nawyk chcesz zmienić
    2. opisz swój cel w rozmowie jeden na jeden
    3. zapytaj  o pomysły
    4. wysłuchaj pracownika
    5. podziękuj za propozycje
    6. wciel plan w życie.
  5. Egzekwowaniu wykonania zadania:
    1. Co jest powodem nie wykonania zadania? – „case study”.
    2. „4 etapy egzekwowania” – ćwiczenie symulujące realizację procedury egzekwowania w warunkach pracy.
  6. Zakończenie i podsumowanie szkolenia:
    1. Przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia.
    2. Przekazanie zadań wdrożeniowych: indywidualne zadanie wdrożeniowe sformułowane przez każdego z uczestników, którego realizacja będzie praktyczną kontynuacją celów szkolenia.

 

{nomultithumb}

Prowadzący: Piotr Sajewicz - HIGH5 Group

Psycholog, certyfikowany trener biznesu, praktyk zarządzania – zdobył unikatowe doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem, komunikacji i działań w sytuacjach trudnych i kryzysowych odpowiadając za pracę 120 osobowego zespołu rozproszonego, funkcjonującego na terenie kraju i poza nim (szef wydziału Dowództwa Wojsk Lądowych w Warszawie. Training & Development Manager HIGH5 Group sp. z o.o.

Absolwent Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego – specjalizacja psychologia zarządzania, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi a także Coachingu. Certyfikowany Praktyk PRISM Brain Mapping.

Ma ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, głównie dla branży: przemysłowej, motoryzacyjnej, budowlanej, stoczniowej, chemicznej, lotniczej, technicznej.  W ramach szkoleń stosuje dodatkowo zaawansowane metody mentoringowe, facylitację,  dramę,  gry szkoleniowe. Szkoli trenerów  w procesach na kilku poziomach, trwających kilka miesięcy. Przeprowadził ponad 1500 dni treningów i warsztatów, z których otrzymuje bardzo wysokie oceny.

Pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkim i Rozwoju Potencjału:

  • warsztaty z obszarów: komunikacji, zarządzania zespołem, zmianą, przywództwa, zarządzania konfliktem, różnorodności międzypokoleniowej, zarządzania stresem, wypalenie zawodowe, interwencje kryzysowe, komunikacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie,
  • prowadzi projekty rozwojowe dla kierowników produkcji, mistrzów, brygadzistów,
  • wdraża proces coachingu jako metodę doskonalenia umiejętności pracowników,
  • przygotowuje kadrę mentorów w organizacjach,
  • wykonuje projekty wzmacniające efektywność zespołów zadaniowych,
  • opracowuje implementacje Systemu Ocen Okresowych

Realizował działania psychologiczne dla personelu narażonego na ekspozycję na silny stres min. jako uczestnik V zmiany PKW w Iraku. Prowadził działania dedykowane budowaniu współpracy w zespołach zadaniowych, a także poprawy efektywności ich działania. Jest ekspertem w zakresie „team buildingu” out-doorowe. Brał m.in. udział w szkoleniach „Countering the psychology of terrorism and combat stress” prowadzonych przez Defense Institute for Medical Operation, seminarium „Post-Combat Psychological Adaptation of Military Personnel” w Kwaterze Głównej NATO w Brukseli

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2024-11-23 08:30
Data zakończenia 2024-11-24 16:30
Całkowita liczba miejsc 12
Liczba wolnych miejsc 0
Lokalizacja Warszawa Siedziba MOIIB