ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

Serwis przeznaczony dla firm poszukujących pracowników spośród członków MOIIB

Przed dodaniem wpisu prosimy koniecznie zapoznać się z Regulaminem zakładki PRACA - Zobacz Regulamin

DODAJ OFERTĘ PRACY

 
Data dodania: 2024-12-19
Nazwa firmy: CAT-KOP Paweł Szczepański
Kontakt: 500 700 747, inwestycje@cat-kop.pl Branża: budownictwo wodno-melioracyjne (WM)
REGON: 141533508 Inna województwo mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, łódzkie  
Link:
Opis: Stanowisko: Kierownik Budowy Obszar działania: województwo mazowieckie, warmińsko-mazurskie, podlaskie, łódzkie Firma CAT-KOP Paweł Szczepański, przedsiębiorstwo z długoletnim doświadczeniem w branży budowlanej w sektorze hydrotechnicznym, dysponująca zapleczem inżynieryjno-projektowym oraz własnym parkiem maszynowym, poszukuje osoby na stanowisko Kierownik Budowy. Zakres obowiązków: • Nadzór nad projektami inwestycyjnymi, zapewniając ich zgodność z przepisami, normami i standardami bezpieczeństwa. • Planowanie logistyki na placu budowy oraz dbanie o jakość i terminowość realizowanych prac. • Koordynacja działań podwykonawców oraz zarządzanie zespołem pracowników. • Tworzenie obmiarów, kosztorysów oraz opracowywanie harmonogramów i budżetów inwestycji. • Kontrola harmonogramów, materiałów i jakości prowadzonych prac. • Rozwiązywanie problemów technicznych na budowie. • Współpraca z działem projektowym. • Przestrzeganie przepisów BHP i PPOŻ., w tym realizacja zaleceń wynikających z kontroli. • Raportowanie postępów prac do przełożonych. Nasze wymagania: • Gotowość do pracy w delegacji (warunek konieczny). • Wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo. • Uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności hydrotechnicznej bez ograniczeń (lub równoważne). • Minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych przy realizacji obiektów hydrotechnicznych/wodno-melioracyjnych. • Znajomość prawa budowlanego oraz procesu inwestycyjnego. • Umiejętność kosztorysowania i interpretacji projektów. • Zdolności analityczne, wielozadaniowość i odpowiedzialność. • Obsługa programów AutoCAD i Norma. • Prawo jazdy kat. B. Mile widziane: • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. • Doświadczenie w realizacji obiektów hydrotechnicznych co najmniej III klasy ważności. • Dodatkowe uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowla Co oferujemy: • Stabilne zatrudnienie przy prestiżowych projektach hydrotechnicznych. • Umowa o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie. • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych. • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon, samochód służbowy. • Prywatna opieka medyczna oraz polisa na życie w pełni opłacane przez pracodawcę. Jak aplikować? • Prosimy o przesyłanie CV na adres mailowy lub kontakt telefoniczny: o Mail: inwestycje@cat-kop.pl o Tel.: 500 700 747 • Termin nadsyłania aplikacji: 13.01.2025 Prosimy o dołączenie klauzuli w CV: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w CV dla potrzeb procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez CAT-KOP Paweł Szczepański zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).”
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-12-17
Nazwa firmy: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
Kontakt: 47 723 24 52 Branża: budownictwo ogólne (BO)
REGON: 012126482 Warszawa  
Link: https://ksp.bip.policja.gov.pl/ksp/praca-w-sluzbie-cywiln/ogloszenia/44608,Ogloszenia-o-wolnym-stanowisku-w-korpusie-sluzby-cywilnej-specjalista-dsnadzoru-.html
Opis: specjalista do spraw: nadzoru inwestorskiego oraz przygotowywania procesu inwestycyjno-remontowego w Wydziale Inwestycji i Remontów Komendy Stołecznej Policji. Prowadzi nadzór inwestorski poprzez pełnienie funkcji inspektora nadzoru budowlanego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub koordynatora zespołu inspektorów m.in. przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót budowlanych z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, Opracowuje Program inwestycji przedsięwzięcia wraz z koncepcją funkcjonalno-użytkową oraz ustaleniem wartości kosztowej inwestycji na podstawie uzgodnień z właściwą komórką organizacyjna Komendy lub jednostką organizacyjną Policji, Opracowuje program funkcjonalno-użytkowy, weryfikuje i akceptuje dokumentację projektowo- kosztorysową, uczestniczy w opracowywaniu Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, umów oraz przygotowuje opis przedmiotu zamówienia i wnioski o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, dotyczącego wyłonienia wykonawcy dokumentacji technicznej, Wykonuje obmiary budynków, przygotowuje rozwiązania graficzne oraz sporządza kalkulację kosztową zadania, Przygotowuje oceny/ opinie techniczne stanu budynków na podstawie oględzin i dostępnej dokumentacji, Uczestniczy w przygotowywaniu planu rocznego zamówień publicznych w zakresie zadań inwestycyjno-remontowych, Pozyskuje, kompletuje i weryfikuje pod względem formalno-prawnym dokumenty niezbędne do planowanego zakresu prac, Kompletuje i weryfikuje pod względem merytorycznym, formalnym i rachunkowym prawidłowość faktur wystawionych przez wykonawców zadań inwestycyjno-remontowych,
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-12-16
Nazwa firmy: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Kontakt: tel. 22 755 55 34 wew. 120. Branża: budownictwo ogólne (BO)
REGON: 000524789 Warszawa okolice Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A  
Link: https://bip.grodzisk.pl/m,5132,nabor-ork2110322024-na-stanowisko-kierownik-referatu-obslugi-inwestycyjno-technicznej-w-wydziale-inw.html
Opis: Kierownik Referatu Obsługi Inwestycyjno – Technicznej w Wydziale Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pełny etat). 1. Wymagania niezbędne: • wykształcenie wyższe techniczne w branży budowlanej (preferowana branża konstrukcyjna), • uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi, • minimum 4 lata udokumentowanego stażu pracy lub co najmniej 4 lata działalność gospodarczą o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, • prawo jazdy kat. B, • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, • brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, • nieposzlakowana opinia, • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2. Wymagania dodatkowe: • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, • znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego i jego realizacją, • umiejętność kierowania zespołem pracowniczym, • znajomość języka angielskiego mile widziana, • pożądane kompetencje: wysoka kultura osobista, wysoko rozwinięta komunikacja interpersonalna, umiejętność budowania relacji, zarządzanie sobą w czasie, dobra organizacja pracy swojej i pracowników, umiejętność zarządzania w sytuacjach kryzysowych, samodzielność w podejmowaniu decyzji, • odporność na stres, • umiejętność obsługi pakietu Office(Excel, Word). 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • kierowanie Referatem Obsługi Inwestycyjno-Technicznej (OIT) i wykonywanie zadań z tym związanych, • przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, • udział w przekazywaniu placów budowy i w odbiorze robót, • współpraca przy zadaniach dotyczących prac projektowych - analiza projektów budowlanych, • udział w przeglądach gwarancyjnych, spotkaniach z ramienia zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przy odbiorze robót, • zadania przedstawiciela inwestora na budowie, • sporządzanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w postępowaniach, • nadzór nad rozliczaniem rzeczowo i finansowym zadań inwestycyjnych, • nadzór nad prowadzeniem spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach. 4. Wymagane dokumenty i oświadczenia: • list motywacyjny, • C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy), • kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1, • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, w tym zaświadczenia, certyfikaty, kopia prawa jazdy, • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu), • podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2:  o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,  o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.) 5. Warunki pracy: • planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), • pełny wymiar czasu pracy, • wynagrodzenie za pracę w przedziale przewidzianym w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim dla stanowiska Kierownika referatu – wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji; • stanowisko pracy: budynek piętrowy dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze, praca w wymuszonej pozycji (pozycja siedząca, przemieszczanie się po urzędzie i poza nim), bezpoś
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-12-16
Nazwa firmy: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Kontakt: tel. 22 755 55 34 wew. 120 Branża: budownictwo elektryczne (IE)
REGON: 000524789 Warszawa okolice Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A  
Link: https://bip.grodzisk.pl/m,5134,nabor-ork2110332024-pracownik-inzynier-elektryk-w-referacie-obslugi-inwestycyjno-technicznej-wydzial.html
Opis: Pracownik – inżynier elektryk (od inspektora do głównego specjalisty) w Referacie Obsługi Inwestycyjno – Technicznej Wydziału Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych. 1. Wymagania niezbędne: • wykształcenie wyższe techniczne w branży elektrycznej lub energetycznej lub elektroenergetycznej, • minimum 4 lata udokumentowanego stażu pracy, • prawo jazdy kat. B, • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, • brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne, • nieposzlakowana opinia, • obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2. Wymagania dodatkowe: • mile widziane uprawnienia do projektowania lub kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej, elektrycznej/energetycznej, • znajomość zagadnień związanych z przygotowaniem procesu inwestycyjnego i jego realizacją, • znajomość zagadnień z zakresu: zarządzania energią, efektywności energetycznej i odnawialnych źródeł energii, • znajomość przepisów ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych oraz ustawy Prawo zamówień publicznych, • umiejętność pracy w stresie, pod presją czasu, • bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, sumienność, myślenie analityczne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista; 3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • zarządzanie zużyciem energii elektrycznej i cieplnej dla celów komunalnych, • przeprowadzanie procedur zakupu energii na potrzeby gminy, • analiza umów na dostawę energii elektrycznej i gazu ziemnego, • przygotowywanie raportów zużycia energii elektrycznej i gazu ziemnego, • podejmowanie działań i wdrażanie nowych sposobów oszczędzania energii, • współpraca z właściwymi komórkami gminy w zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, • analiza kosztów i opłat za dostawę energii elektrycznej i gazu ziemnego’ • opracowywanie planów oszczędności energetycznej, • przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, • współpraca przy zadaniach dotyczących prac projektowych - analiza projektów budowlanych, • udział w przeglądach gwarancyjnych, spotkaniach z ramienia zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przy odbiorze robót, • sporządzanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w postepowaniach przetargowych, • rozliczanie rzeczowe i finansowe zadań inwestycyjnych, • prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji gminnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach, • wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z zadań realizowanych przez wydział. 4. Wymagane dokumenty i oświadczenia: • list motywacyjny, • C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy), • kwestionariusz osobowy, wg załączonego wzoru – załącznik nr 1, • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje, w tym zaświadczenia, certyfikaty, kopia prawa jazdy, • kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy (lub zaświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę w przypadku trwania w zatrudnieniu), • podpisane oświadczenie kandydata - załącznik nr 2:  o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,  o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych. Wszystkie wymagane dokumenty muszą być w języku polskim (zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim - Dz.U. z 2024 poz.1556 t.j.) 5. Warunki pracy: • planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), • wymiar czasu pracy: od 3/5 do pełnego etatu, • wynagrodzenie za pracę w przedziale przewidzianym w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-12-06
Nazwa firmy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Kontakt: 223366107 Branża: budownictwo elektryczne (IE)
REGON: 012547634 Warszawa  
Link: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/web/zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/-/inspektor-nadzoru-inwestorskiego-ds-elektrycznych-96/nk/2024
Opis: Dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym: wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali, sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów, dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót, weryfikacja kosztów zamiennych, przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena, udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych, współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu, przygotowywanie opinii technicznych, powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji.
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-11-25
Nazwa firmy: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Kontakt: tel. 22 755 55 34 wew. 120. Branża: budownictwo elektryczne (IE)
REGON: 000524789 Warszawa okolice Grodzisk Mazowiecki ul. T. Kościuszki 12a  
Link: https://bip.grodzisk.pl/m,5119,nabor-ork2110302024-pracownik-inzynier-elektryk-w-referacie-obslugi-inwestycyjno-technicznej-wydzial.html
Opis: Pracownik – inżynier elektryk (od inspektora do głównego specjalisty) w Referacie Obsługi Inwestycyjno – Technicznej Wydziału Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • zarządzanie zużyciem energii elektrycznej i cieplnej dla celów komunalnych, • przeprowadzanie procedur zakupu energii na potrzeby gminy, • analiza umów na dostawę energii elektrycznej i gazu ziemnego, • przygotowywanie raportów zużycia energii elektrycznej i gazu ziemnego, • podejmowanie działań i wdrażanie nowych sposobów oszczędzania energii, • współpraca z właściwymi komórkami gminy w zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, • analiza kosztów i opłat za dostawę energii elektrycznej i gazu ziemnego’ • opracowywanie planów oszczędności energetycznej, • przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, • współpraca przy zadaniach dotyczących prac projektowych - analiza projektów budowlanych, • udział w przeglądach gwarancyjnych, spotkaniach z ramienia zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przy odbiorze robót, • sporządzanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w postępowaniach przetargowych, • rozliczanie rzeczowe i finansowe zadań inwestycyjnych, • prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji gminnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach, • wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z zadań realizowanych przez wydział. Warunki pracy: • planowane zatrudnienie: umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), • wymiar czasu pracy: od 3/5 etatu do pełnego etatu, • wynagrodzenie za pracę w przedziale przewidzianym w Regulaminie Wynagradzania Pracowników Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim dla stanowiska od inspektora do głównego specjalisty – wysokość wynagrodzenia, adekwatna do posiadanego doświadczenia i umiejętności, zostanie ustalona w trakcie rekrutacji; • stanowisko pracy: budynek piętrowy dostosowany do osób niepełnosprawnych (winda), praca przy komputerze, praca w wymuszonej pozycji (pozycja siedząca, przemieszczanie się po urzędzie i poza nim), bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy, praca pod presją czasu, stanowisko wymagające kontaktowania się z pracownikami, klientami Urzędu, wykonawcami, inspektorami nadzoru i instytucjami, praca również w terenie w różnych warunkach atmosferycznych; • pracodawca oferuje: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość udziału w akcjach społecznych organizowanych przez gminę, możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych, świadczenia socjalne z zfśs, profilaktyczny program prozdrowotny, zajęcia z języka angielskiego, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego, bonus za dojeżdżanie do pracy rowerem.
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-11-25
Nazwa firmy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Kontakt: (22) 33 66 107/108/117/136 Branża: budownictwo ogólne (BO)
REGON: 012547634 Warszawa  
Link: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/web/zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/-/inspektor-nadzoru-inwestorskiego-ds-budowlanych-91/nk/2024
Opis: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót, wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali, dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych, udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych, przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena, przygotowywanie opinii technicznych.
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-11-25
Nazwa firmy: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
Kontakt: (22) 33 66 107/108/117/136 Branża: budownictwo elektryczne (IE)
REGON: 012547634 Warszawa  
Link: https://zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/web/zgnsrodmiescie.bip.warszawa.pl/-/inspektor-nadzoru-inwestorskiego-ds-elektrycznych-92/nk/2024
Opis: Dbanie o utrzymanie administrowanych obiektów budowlanych w należytym stanie technicznym i estetycznym: wykonywanie okresowych przeglądów technicznych budynków i lokali, sporządzanie stosownych protokołów, sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów, dokonywanie odbioru zgłoszonych robót dotyczących przebudów i remontów lokali mieszkalnych i użytkowych, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach umów zawartych z wykonawcami robót, weryfikacja kosztów zamiennych, przygotowywanie wniosków w sprawie potrzeb remontowych i projektowych oraz ich wycena, udział w przygotowaniu dokumentacji technicznej i kosztorysowej oraz przedmiarów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowań przetargowych, współudział w przejmowaniu i przekazywaniu pustostanów, ocena ich stanu technicznego, sporządzanie z administratorem protokołów typowania zakresu robót do remontu, przygotowywanie opinii technicznych, powadzenie korespondencji z najemcami i instytucjami w zakresie swoich kompetencji.
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-11-07
Nazwa firmy: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Kontakt: 22 755 55 34 wew. 120 Branża: budownictwo drogowe (BD)
REGON: 000524789 Warszawa okolice Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A  
Link: https://bip.grodzisk.pl/m,5114,nabor-ork2110292024-inspektor-nadzoru-inwestorskiego-w-referacie-obslugi-inwestycyjno-technicznej-wy.html
Opis: Inspektor nadzoru inwestorskiego w Referacie Obsługi Inwestycyjno – Technicznej Wydziału Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych. Wymiar czasu pracy: od 3/5 etatu do pełnego etatu. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, • udział w przekazywaniu placów budowy i w odbiorze robót, • współpraca przy zadaniach dotyczących prac projektowych - analiza projektów budowlanych, • udział w przeglądach gwarancyjnych, spotkaniach z ramienia zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przy odbiorze robót, • zadania przedstawiciela inwestora na budowie, • sporządzanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w postępowaniach, • rozliczanie rzeczowe i finansowe zadań inwestycyjnych, • prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach, • wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z zadań realizowanych przez wydział.
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-10-30
Nazwa firmy: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Kontakt: 22 755 55 34 wew. 120, 22 463 46 07 Branża: budownictwo elektryczne (IE)
REGON: 000524789 Inna Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A  
Link: https://bip.grodzisk.pl/m,5108,nabor-ork2110262024-pracownik-inzynier-elektryk-w-wydziale-inwestycji-i-funduszy-zewnetrznych.html
Opis: Pracownik – inżynier elektryk(od inspektora do głównego specjalisty) w Referacie Obsługi Inwestycyjno – Technicznej Wydziału Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • zarządzanie zużyciem energii elektrycznej i cieplnej dla celów komunalnych, • przeprowadzanie procedur zakupu energii na potrzeby gminy, • analiza umów na dostawę energii elektrycznej i gazu ziemnego, • przygotowywanie raportów zużycia energii elektrycznej i gazu ziemnego, • podejmowanie działań i wdrażanie nowych sposobów oszczędzania energii, • współpraca z właściwymi komórkami gminy w zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki, • analiza kosztów i opłat za dostawę energii elektrycznej i gazu ziemnego’ • opracowywanie planów oszczędności energetycznej, • przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, • współpraca przy zadaniach dotyczących prac projektowych - analiza projektów budowlanych, • udział w przeglądach gwarancyjnych, spotkaniach z ramienia zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przy odbiorze robót, • sporządzanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w postępowaniach przetargowych, • rozliczanie rzeczowe i finansowe zadań inwestycyjnych, • prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu prowadzonych inwestycji gminnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach, • wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z zadań realizowanych przez wydział.
 
______________________________________________
 
Data dodania: 2024-10-29
Nazwa firmy: Urząd Miejski w Grodzisku Mazowieckim
Kontakt: 22 755 55 34 wew. 120, 22 463 46 08 Branża: budownictwo ogólne (BO)
REGON: 000524789 Inna Grodzisk Mazowiecki, ul. T. Kościuszki 12A  
Link: https://bip.grodzisk.pl/m,5107,nabor-ork2110252024-kierownik-referatu-oit-w-if.html
Opis: Kierownik Referatu Obsługi Inwestycyjno – Technicznej Wydziału Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: • kierowanie Referatem Obsługi Inwestycyjno-Technicznej (OIT) i wykonywanie zadań z tym związanych, • przygotowanie i nadzór procesu inwestycyjnego, • udział w przekazywaniu placów budowy i w odbiorze robot, • współpraca przy zadaniach dotyczących prac projektowych - analiza projektów budowlanych, • udział w przeglądach gwarancyjnych, spotkaniach z ramienia zamawiającego podczas realizacji inwestycji oraz przy odbiorze robot, • zadania przedstawiciela inwestora na budowie, • sporządzanie projektów umów oraz innych dokumentów niezbędnych dla przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, udział w postępowaniach, • nadzór nad rozliczaniem rzeczowo i finansowym zadań inwestycyjnych, • nadzór nad prowadzeniem spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów, w zakresie określonym w obowiązujących przepisach.
 
______________________________________________

Powered by ChronoConnectivity - ChronoEngine.com