TRENING JAK PRZEKAZAĆ MOTYWUJĄCĄ OCENĘ CZYLI KONSTRUKTYWNA INFORMACJA ZWROTNA I EGZEKWOWANIE ZADAŃ - DWUDNIOWE WARSZTATY STACJONARNE Z DOFINANSOWANIEM MOIIB
Dzięki udziałowi w szkoleniu:
- Poznasz i przećwiczysz techniki przekazywania NEGATYWNYCH INFORMACJI ZWROTNYCH. Poszerzysz doświadczenia w przekazie UTRWALAJĄCEJ INFORMACJI ZWROTNEJ.
- Rozwiniesz umiejętności komunikacji FEEDFORWARDU.
- Rozwiniesz umiejętności EGZEKWOWANIA REALIZACJI ZADANIA.
- Opracujesz indywidualną metodę wykorzystania nabytych umiejętności poprzez ZADANIE WDROZENIOWE
Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- materiały
- certyfikat
- 30-dniowy e-mentoring
- catering
Terminy i godziny zajęć:
23.11.2024 r. 8:30-16:30
24.11.2024 r. 8:30-16:30
Koszt kursu:
Członek MOIIB - 350 zł brutto
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 600 zł brutto
Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).
UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,
iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.
W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.
W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!
Program warsztatów:
- Wprowadzenie tematu szkolenia:
- Sprawy organizacyjne, przedstawienie programu i metody realizacji zajęć.
- Konstruktywny feedback w komunikacji managerskiej:
- Czym jest feedback i dzięki czemu jest konstruktywny? Informacja zwrotna jako wiedza dla pracownika o tym:
- jakie są wymagane standardy
- jak radzi sobie z pracą
- co powinien zrobić, aby sprostać wymaganiom
- jakiego wsparcia może oczekiwać od kierownika
- Jak przekazać negatywną informacje zwrotną, aby nie była odebrana jako atak personalny? Wpływ własnych emocji na komunikacje. Kontrola własnych emocji i oddzielenie ludzi od problemu jako fundament wyrażania informacji zwrotnej – nastawienie JA OK – TY OK. Różnice pomiędzy komunikatem JA, a komunikatem TY. Fakty, a interpretacje i oceny w feedbacku – różnice w nastawieniu i w komunikacji – ćwiczenie „zagubiony”.
- Konstruktywny odbiór feedbacku – o co powinien zadbać manager, aby informacja zwrotna nie była dla pracownika źródłem stresu? Zasada THINK w wyrażaniu negatywnej informacji zwrotnej.
- Zasady wyrażania pozytywnego feedbacku:
- prawdziwy
- konkretny
- bez wymagań
- bez porównań
- aktualny
- Czym jest feedback i dzięki czemu jest konstruktywny? Informacja zwrotna jako wiedza dla pracownika o tym:
- Techniki przekazywania konstruktywnej informacji zwrotnej:
- Negatywna informacja zwrotna w ocenie pracy i osiąganych wyników – technika FUKO – ćwiczenie „alter ego”. Sankcje a konsekwencje a pozytywny opis oczekiwań. Instruktaż czy pytanie motywacyjne – co powinien wyprać manager prowadzący rozmowę z pracownikiem? Pytania zanurzone i odpowiedzialności w inspirowaniu pracownika do szukania rozwiązań.
- Technika UF w przekazywaniu utrwalających informacji zwrotnych – ćwiczenie „moje obserwacje” symulujące wyrażanie oceny w warunkach pracy.
- Technika SPINKA w przekazie informacji podsumowujących działanie pracownika – ćwiczenie.
- Pozytywny przekaz informacji – ćwiczenie „puzzle”.
- Sztuka prowadzenia feedforwardu – ćwiczenie:
- zastanów się, które zachowanie lub nawyk chcesz zmienić
- opisz swój cel w rozmowie jeden na jeden
- zapytaj o pomysły
- wysłuchaj pracownika
- podziękuj za propozycje
- wciel plan w życie.
- Egzekwowaniu wykonania zadania:
- Co jest powodem nie wykonania zadania? – „case study”.
- „4 etapy egzekwowania” – ćwiczenie symulujące realizację procedury egzekwowania w warunkach pracy.
- Zakończenie i podsumowanie szkolenia:
- Przegląd zagadnień ćwiczonych w trakcie szkolenia.
- Przekazanie zadań wdrożeniowych: indywidualne zadanie wdrożeniowe sformułowane przez każdego z uczestników, którego realizacja będzie praktyczną kontynuacją celów szkolenia.
{nomultithumb} |
Prowadzący: Piotr Sajewicz - HIGH5 Group Psycholog, certyfikowany trener biznesu, praktyk zarządzania – zdobył unikatowe doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem, komunikacji i działań w sytuacjach trudnych i kryzysowych odpowiadając za pracę 120 osobowego zespołu rozproszonego, funkcjonującego na terenie kraju i poza nim (szef wydziału Dowództwa Wojsk Lądowych w Warszawie. Training & Development Manager HIGH5 Group sp. z o.o. Absolwent Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego – specjalizacja psychologia zarządzania, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi a także Coachingu. Certyfikowany Praktyk PRISM Brain Mapping. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, głównie dla branży: przemysłowej, motoryzacyjnej, budowlanej, stoczniowej, chemicznej, lotniczej, technicznej. W ramach szkoleń stosuje dodatkowo zaawansowane metody mentoringowe, facylitację, dramę, gry szkoleniowe. Szkoli trenerów w procesach na kilku poziomach, trwających kilka miesięcy. Przeprowadził ponad 1500 dni treningów i warsztatów, z których otrzymuje bardzo wysokie oceny. |
Pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkim i Rozwoju Potencjału:
Realizował działania psychologiczne dla personelu narażonego na ekspozycję na silny stres min. jako uczestnik V zmiany PKW w Iraku. Prowadził działania dedykowane budowaniu współpracy w zespołach zadaniowych, a także poprawy efektywności ich działania. Jest ekspertem w zakresie „team buildingu” out-doorowe. Brał m.in. udział w szkoleniach „Countering the psychology of terrorism and combat stress” prowadzonych przez Defense Institute for Medical Operation, seminarium „Post-Combat Psychological Adaptation of Military Personnel” w Kwaterze Głównej NATO w Brukseli |
Szczegóły wydarzenia
Data wydarzenia | 2024-11-23 08:30 |
Data zakończenia | 2024-11-24 16:30 |
Całkowita liczba miejsc | 12 |
Liczba wolnych miejsc | 0 |
Lokalizacja | Warszawa Siedziba MOIIB |