AKADEMIA NEGOCJACJI - Negocjacje zakupowe. Odpowiedzialność za wynik. - Dwudniowe warsztaty stacjonarne z dofinansowaniem MOIIB
Akademia Negocjacji to 6 dwudniowych, niezależnych od siebie warsztatów. Każdy z nich dotyka osobnego zagadnienia z dzieciny negocjacji. Wszystkie razem składają się na kompleksową wiedzę z technik negocjacji oraz strategii negocjacyjnych.
W ramach Akademii Negocjacji zaplanowane zostały następujące bloki tematyczne:
- Strategie i style negocjacyjne
- Budujemy silną pozycję negocjatora
- Techniki i kontr-techniki w praktyce
- Trudne sytuacje i konflikt w negocjacjach
- Turniej negocjacyjny
- Negocjacje zakupowe i ich prawne aspekty
Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- materiały
- certyfikat
- 30-dniowy e-mentoring
- catering
Terminy i godziny zajęć:
31.05.2025 r. 8:30-16:30
01.06.2025 r. 8:30-16:30
Koszt kursu:
Członek MOIIB - 400 zł brutto
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 650 zł brutto
Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).
UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,
iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.
W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.
W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!
Program warsztatów:
- Faza przygotowania do negocjacji:
- Skuteczne przygotowanie się do negocjacji zakupowych
- Określenie własnej pozycji zakupowej
- Określenie pozycji negocjacyjnej sprzedającego
- Planowanie strategii negocjacji zakupowych i taktyki postępowania ze sprzedawcą
- Skuteczne przygotowanie się do negocjacji zakupowych
- Faza wstępna rozmów:
- Wzmacnianie wizerunku kupującego i jego firmy
- Zachowania tworzące wrażenie siły w negocjacjach zakupowych
- Wykorzystanie mowy ciała do wzmacniania pozycji zakupowej kupca
- Wybór najkorzystniejszego dla kupującego miejsca rozmów zakupowych
- Wywieranie wpływu na sprzedawców
- Tworzenie atmosfery ułatwiającej przebieg negocjacji zakupowych
- Wykorzystanie ukrytych obaw sprzedawcy do wzmocnienia pozycji kupca
- Wywieranie wpływu dzięki technikom z zakresu psychologii społecznej
- Poprawianie pozycji kupca dzięki umiejętności słuchania i zadawania pytań
- Obrona kupca przed manipulacją sprzedawców
- Taktyki i strategie manipulowania stosowane przez sprzedawców
- Sposoby skutecznej obrony przed manipulacjami sprzedawców
- Wzmacnianie wizerunku kupującego i jego firmy
- Faza zasadniczych negocjacji zakupowych:
- Negocjowanie niższych cen i lepszych warunków zakupów
- Strategie korzystnego formułowania wstępnej oferty zakupowej
- Korzystne techniki odpowiedzi na ofertę sprzedawcy
- Sposoby argumentowania przynoszące korzyści w negocjacjach zakupowych
- Wykorzystywanie strategii grania na czas dla zwiększania korzyści kupującego
- Sztuka wykorzystywania blefu w negocjacjach
- Sposoby mądrego ustępowania i pozyskiwania ustępstw cenowych
- Unikanie błędów podczas negocjacji cenowych i warunków płatności
- Uzyskanie dodatkowych korzyści w ostatniej fazie negocjacji zakupowych
- Skuteczne negocjowanie kupca ze sprzedawcą o silnej pozycji
- Sposoby wzmacniania wewnętrznego przekonania o własnej sile negocjacyjnej
- Sposoby poprawy alternatyw i wzmocnienia pozycji negocjacyjnej
- Strategie prowadzenia negocjacji zakupowych ze słabszej pozycji
- Negocjowanie niższych cen i lepszych warunków zakupów
- Skuteczne zamykanie negocjacji zakupowych:
- Sposoby zamykania procesów negocjacyjnych
- Czynniki wpływające na podniesienie skuteczności negocjacji w ostatniej fazie
- Strategie sprzedawców
{nomultithumb} |
Prowadzący: Wiktor Sawoniaka - HIGH5 Group Psycholog z wykształcenia, trener biznesu i doświadczony menedżer. Jako menedżer ma unikalne doświadczenie zarówno pracy w polskich przedsiębiorstwach jak i w międzynarodowej korporacji (Costa Coffee, Whitbread group, UK). Zaczynał karierę wpierając polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu współpracy z partnerami z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Kazachstanu w ramach Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej. Doświadczenie praktyczne umacniał poprzez budowanie sprzedaży z firmami z Norwegii, Rosji, UK, Holandii, Czech, Ukrainy i Białorusi. W latach 2008 - 2013 był Dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Browarze Konstancin, gdzie zarządzał ponad 12 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. realizacja planów sprzedażowych, negocjowanie kontraktów z sieciami handlowymi (Tesco, Auchan, Kaufland, Carrefour), przygotowanie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż, ustalanie i zarządzanie promocjami i ofertami w celu optymalizacji zysku. W latach 2013 –2015 pełnił funkcję Dyrektora rozwoju COSTA express, COSTA Coffee Polska S.A., gdzie kompleksowo zarządzał samodzielną jednostką COSTA z pełną odpowiedzialnością za wyniki sprzedażowe i finansowe. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. zarządzanie zespołem koordynatorów regionalnych, stworzenie i realizacja strategii rozwoju sprzedaży, tworzenie planów budżetowych oraz kwartalnych raportów i prognoz, przygotowanie i wdrażanie kalendarza marketingowego, nadzór nad rekrutacją, wdrożeniem i szkoleniem wszystkich nowych członków zespołu. Biegle posługuje się językiem angielskim i rosyjskim, w tych językach prowadzi szkolenia. Od lutego 2016 roku wspiera zespoły Google ETO team (ponad 300 os.) dedykowane rynkom CEE oraz MENA odpowiadając za rozwój kompetencji w obszarze komunikacji, digital marketing, e-commerce i digital space. |
Szczegóły wydarzenia
Data wydarzenia | 2025-05-31 08:30 |
Data zakończenia | 2025-06-01 16:30 |
Całkowita liczba miejsc | 15 |
Liczba wolnych miejsc | 13 |
Lokalizacja | Warszawa Siedziba MOIIB |