BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ - MOJA MARKA - Dwudniowe warsztaty online z dofinansowaniem MOIIB
Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- materiały
- certyfikat
- 30-dniowy e-mentoring
Terminy i godziny zajęć:
16.11.2024 r. 8:30-16:30
17.11.2024 r. 8:30-16:30
Koszt kursu:
Członek MOIIB - 300 zł brutto
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 500 zł brutto
Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).
UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,
iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.
W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.
W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!
Program warsztatów:
- Autorytet i wiarygodność w budowaniu marki osobistej
- czym jest marka osobista i dlaczego warto ją świadomie tworzyć?
- źródła autorytetu,
- dlaczego ludzie są niewiarygodni - analiza przypadków,
- 4 filary wiarygodności marki,
- jak zbudować wizerunek eksperta?
- mój wizerunek - analiza SWOT.
- Być architektem swojej marki osobistej
- jaką marką jestem - archetypy marki,
- 7 kroków w definiowaniu marki osobistej,
- przykłady marek osobistych - analiza przypadków,
- jak opracować unique value proposition mojej marki osobistej,
- model Story Brand - jak zbudować stronę internetową, która opowiada historię i stawia Klienta w roli bohatera.
- Pewność siebie - jak wpływa na kształtowanie mojej marki osobistej
- techniki samoakceptacji - polub siebie, a Klient też to zrobi,
- model odporności psychicznej 4C,
- wewnętrzny sabotażysta - siły auto-hamujące w budowaniu marki własnej,
- jak wzmacniać pewność siebie - trening umiejętności.
- Autoprezentacja - techniki autoprezentacji
- 3 klucze autoprezentacji: do kogo mówię, co mówię, jak mówię,
- elementy przekazu werbalnego i pozawerbalnego wpływające na budowanie marki osobistej,
- kluczowe 15 sekund spotkania - jak zdobyć uwagę rozmówcy i jej nie stracić?
- elevator pitch - jak przedstawić siebie w 30 sekund i pozostać zapamiętanym?
- uwagę rozmówcy i jej nie stracić?
- high concept pitch - magia przyciągania w jednym zdaniu.
- Styl i klasa - niezbędne elementy mojej marki osobistej
- jak Cię widzą tak Cię piszą - prawda czy mit?
- psychologia kolorów - jakie znaczenie mają kolory i jak są odbierane?
- moje zdjęcie moją wizytówką - jak wyglądać profesjonalnie na zdjęciach?
- Moja autoprezentacja-sesja feedbackowa
- power session - prezentacje indywidualne przygotowane przez Uczestników, analiza wystąpień oraz sesja informacji zwrotnych w zakresie budowania marki osobistej.
{nomultithumb} |
Prowadzący: Lidia Borkowska - HIGH5 Group Praktyk biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, produkcyjnej, IT i finansowej, które zdobywała jako Kierownik Działu Szkoleń, HR Business Partner i Kierownik Personalny w takich firmach jak: PTK Centertel (Operator sieci Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (Operator sieci T-Mobile) i Lotte Wedel. Jako Head of HR w ProService Finteco odpowiadała także za wspierała wdrożenia zmian w ramach procesów fuzji i przejęć (M&A) Absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany Konsultant DISC D3. Realizuje projekty doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzaniem zmianą, budowania kultury organizacyjnej, tworzenia efektywnych struktur pracowniczych, kreowania strategii firmowych oraz strategii personalnych m.in. onboarding, systemy ocen pracowniczych, systemy motywacyjne, systemy szkoleń, model kompetencji, zarządzanie talentami, wycena stanowisk, model business partneringu, programy wellbeingowe, programy CSR i EB, offboarding. Tworzy i wdraża standardy obsługi Klienta w zespołach obsługi Klienta i zespołach sprzedażowych, a także standardy pracy zespołów trenerskich. Prowadzi audyty struktur organizacyjnych, procesów HR i procesów customer service. |
Współtworzyła i realizowała strategiczne projekty ogólnofirmowe, między innymi:
|
Szczegóły wydarzenia
Data wydarzenia | 2024-11-16 08:30 |
Data zakończenia | 2024-11-17 16:30 |
Całkowita liczba miejsc | 12 |
Liczba wolnych miejsc | 7 |
Lokalizacja | Warszawa Siedziba MOIIB |