ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

BUDOWANIE MARKI OSOBISTEJ - MOJA MARKA - Dwudniowe warsztaty online z dofinansowaniem MOIIB

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring

Terminy i godziny zajęć:
16.11.2024 r. 8:30-16:30
17.11.2024 r. 8:30-16:30

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 300 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 500 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów:

  1. Autorytet i wiarygodność w budowaniu marki osobistej
    1. czym jest marka osobista i dlaczego warto ją świadomie tworzyć?
    2. źródła autorytetu,
    3. dlaczego ludzie są niewiarygodni - analiza przypadków,
    4. 4 filary wiarygodności marki, 
    5. jak zbudować wizerunek eksperta?
    6. mój wizerunek - analiza SWOT.
  2. Być architektem swojej marki osobistej
    1. jaką marką jestem - archetypy marki,
    2. 7 kroków w definiowaniu marki osobistej,
    3. przykłady marek osobistych - analiza przypadków, 
    4. jak opracować unique value proposition mojej marki osobistej, 
    5. model Story Brand - jak zbudować stronę internetową, która opowiada historię i stawia Klienta w roli bohatera.
  3. Pewność siebie - jak wpływa na kształtowanie mojej marki osobistej 
    1. techniki samoakceptacji - polub siebie, a Klient też to zrobi,
    2. model odporności psychicznej 4C,
    3. wewnętrzny sabotażysta - siły auto-hamujące w budowaniu marki własnej,
    4. jak wzmacniać pewność siebie - trening umiejętności.
  4. Autoprezentacja - techniki autoprezentacji
    1. 3 klucze autoprezentacji: do kogo mówię, co mówię, jak mówię,
    2. elementy przekazu werbalnego i pozawerbalnego wpływające na budowanie marki osobistej,
    3. kluczowe 15 sekund spotkania - jak zdobyć uwagę rozmówcy i jej nie stracić?
    4. elevator pitch - jak przedstawić siebie w 30 sekund i pozostać zapamiętanym?
    5. uwagę rozmówcy i jej nie stracić?
    6. high concept pitch - magia przyciągania w jednym zdaniu.
  5. Styl i klasa - niezbędne elementy mojej marki osobistej   
    1. jak Cię widzą tak Cię piszą - prawda czy mit?
    2. psychologia kolorów - jakie znaczenie mają kolory i jak są odbierane?
    3. moje zdjęcie moją wizytówką - jak wyglądać profesjonalnie na zdjęciach? 
  6. Moja autoprezentacja-sesja  feedbackowa
    1. power session - prezentacje indywidualne przygotowane przez Uczestników, analiza wystąpień oraz sesja informacji zwrotnych w zakresie budowania marki osobistej. 

{nomultithumb}

Prowadzący: Lidia Borkowska - HIGH5 Group

Praktyk biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, produkcyjnej, IT  i finansowej, które zdobywała jako Kierownik Działu Szkoleń, HR Business Partner i Kierownik Personalny w takich firmach jak: PTK Centertel (Operator sieci Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (Operator sieci T-Mobile) i Lotte Wedel. Jako Head of HR w ProService Finteco odpowiadała także za wspierała wdrożenia zmian w ramach procesów fuzji i przejęć (M&A)

Absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany Konsultant DISC D3. Realizuje projekty doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzaniem zmianą, budowania kultury organizacyjnej, tworzenia efektywnych struktur pracowniczych, kreowania strategii firmowych oraz strategii personalnych m.in. onboarding, systemy ocen pracowniczych, systemy motywacyjne, systemy szkoleń, model kompetencji, zarządzanie talentami, wycena stanowisk, model business partneringu, programy wellbeingowe, programy CSR i EB, offboarding. Tworzy i wdraża standardy obsługi Klienta w zespołach obsługi Klienta i zespołach sprzedażowych, a także standardy pracy zespołów trenerskich. Prowadzi audyty struktur organizacyjnych, procesów HR i procesów customer service.

Współtworzyła i realizowała strategiczne projekty ogólnofirmowe, między innymi:

  • rebranding marki Idea na Orange (m.in. przygotowanie facylitatorów zmiany, wdrożenie programu szkoleń z zakresu zmiany, wartości i kultury organizacyjnej
    oraz oferty dla Klientów, szkoleniami objęto ok. 3500 osób),
  • wdrożenie Customer Relationship Management w kanale sprzedaży i obsługi Klienta (m.in. przygotowanie modelu kompetencji, przygotowanie Trenerów, szkoleniami objęto ok. 2000 osób)
  • wdrożenie kultury organizacyjnej po zmianie właściciela firmy Lotte Wedel (m.in. współtworzenie katalogu wartości ogólnofirmowych i modelu kompetencji, przygotowanie komunikacji do Pracowników sprzedaży, prowadzenie szkoleń dla Pracowników liniowych i Menedżerów, dostosowanie procesów HR do założeń nowej kultury, facylitacja rocznych spotkań Kierowników Sprzedaży służących ocenie wyników pracy i kompetencji),
  • opracowanie i uruchomienie programu rozwojowego „Alchemia Menadżera Sprzedaży” dedykowanego kadrze menedżerskiej sił sprzedaży detalicznej (m.in. szkolenia, coachingi, doradztwo, szkoleniami objęto ok. 170 osób),
  • dwuletni projekt rozwojowo-szkoleniowy „Działania ponad standard” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) dedykowany ok. 2500 osób (m.in. przygotowanie wniosku, nadzór nad przebiegiem projektu, opiniowanie i przygotowanie programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, zaangażowania i motywowania pracowników, zarządzania zmianą, szkoleniami objęto ok. 2500 osób),
  • przygotowanie programu wdrożenia nowego pracownika (on-boarding) ogólnofirmowego oraz programów profilowanych (m.in. szkolenia, zadania wdrożeniowe i rozwojowe, podręcznik, ankieta satysfakcji),
  • opracowanie i wdrożenie standardu pracy w kanale sprzedaży i obsługi Klienta.

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2024-11-16 08:30
Data zakończenia 2024-11-17 16:30
Całkowita liczba miejsc 12
Liczba wolnych miejsc 7
Lokalizacja Warszawa Siedziba MOIIB