ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

WARSZTAT - WYZNACZANIE PRIORYTETÓW I PLANOWANIE REALIZACJI ZADAŃ - dwudniowe warsztaty stacjonarne z dofinansowaniem MOIIB

Motto szkolenia: 
Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym”. R. Alec Mackenzie

Korzyści ze szkolenia:

  • Opanowanie reguł i zasad ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE.
  • Poznanie i przećwiczenie CYKLU OAPD jako narzędzia optymalizacji działania.
  • Wzrost efektywności pracy własnej, dzięki ukształtowaniu stylu pracy opartego na racjonalnym planowaniu – technika ALPEN.
  • Podniesienie świadomości EFEKTYWNOŚCI WŁASNEJ PRACY i WYKORZYSTANIA CZASU.
  • Omówienie POŻERACZY CZASU w realizacji zadań.
  • Wykształcenie umiejętności zajmowania się zadaniami „zyskownymi” i tworzenia rezerw czasu poprzez wyznaczanie priorytetów – ZASADA EISENHOWERA i ANALIZA ABC.
  • Rozwój kompetencji organizacji pracy z wykorzystaniem systemu GTD.
  • Opracowanie indywidualnej metody wykorzystania nabytych umiejętności w oparciu o ACTION PLAN i ZADANIE WDROZENIOWE.

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring
  • catering

Terminy i godziny zajęć:
22.02.2025 r. 8:30-16:30
23.02.2025 r. 8:30-16:30

UWAGA! Nowa lokalizacja warsztatów: siedziba firmy HIGH5, ul. Wilcza 45 (budynek Oxygen Residence)

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 400 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 650 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów:

  1. Wprowadzenie tematu szkolenia:
    1. Sprawy organizacyjne, przedstawienie programu i metody realizacji zajęć.
    2. Zebranie oczekiwań uczestników. Ćwiczenie ice-breaker.
    3. Tworzenie „Action Planu” w oparciu o własne obszary rozwojowe. Indywidualne określenie kierunków i działań wspierający dokonanie zmiany w organizacji czasu.
  2. Ja i mój czas – reguły zarządzania sobą w czasie:
    1. „Zarządzaniem czasem” a „zarządzaniem sobą w czasie” – różnice, które czynią nas efektywnymi.  Od określenie celu po priorytety i kontrolę ich realizacji zasady efektywnego wykorzystania casu.  Identyfikacja stylu pracy w oparciu o nawyki, a wykorzystanie czasu.
    2. Cele i zadania do realizacji w gospodarowaniu czasem – wykorzystanie techniki SMARTER. 
    3. Cykl OAPD w podnoszeniu efektywności wykorzystania czasu. „Analiza czynników sukcesów i czynników utrudniających” w organizacji pracy.
  3.    Planowanie realizacji zadań z wykorzystaniem krzywej wydajności:
    1. Technika ALPEN w planowaniu dnia pracy – ćwiczenie. Reguły dobrego planowania: „zasada 3/5”, „cicha chwila”, „salami”, „bloki”, „piła”.
    2. Ćwiczenie „krzywa wydajności” – godziny najwyższej efektywności a realizacja zadań – indywidualna analiza w oparciu o wykres własnego zegara biologicznego. Rytm dobowy a efektywność pracy.
    3. „Prokrastynacja – jak z nią walczyć?” – ćwiczenie zespołowe.
    4. Technika POMODORO – praca w modułach w budowaniu własnej koncentracji  i motywacji  w realizacji zadań.
    5. Ćwiczenie „historia dnia” w analizie wykorzystania czasu w realizacji zadań. Budowanie własnej świadomości wykorzystania czasu a podnoszenie umiejętności organizacji pracy.
    6.  „Pożeracze czasu” – ograniczające nawyki własnego działania i źródła strat czasu. 
  4. Efektywne wyznaczanie priorytetów – czyli jak właściwie wydatkować energię:
    1. „Ważne” vs. „pilne” czy to samo? Sposoby zmniejszenia uzależnienia od „pilnych spraw” a wyznaczanie priorytetów.
    2. Reguła Pareto – rozpoznanie działań przynoszących najlepsze efekty.
    3. Zasada Eisenhowera: ważność i pilność zadania – tworzenie macierzy działań.
    4. Analiza ABC. Wyznaczanie priorytetów a realizacja zadań ze względu na ich wagę i nakład czasu, kiedy pracujesz  w realiach zadań niespodziewanych.
  5. Zarządzanie strumieniem napływających zadań i informacji:
    1. Efektywna organizacja zadań i spływających informacji – 5 etapów systemu GTD:
      1. gromadzenie
      2. analizowanie
      3. porządkowanie
      4. przegląd
      5. działanie.
    2. Przygotowanie się i zasobów do zarządzania strumieniem zadań: kalendarz i foldery.
  6. Podsumowanie całości szkolenia:
    1. Przekazanie zadań wdrożeniowych: indywidualne zadanie wdrożeniowe sformułowane przez każdego z uczestników, którego realizacja będzie praktyczną kontynuacją celów szkolenia. W czasie realizacji zadań wdrożeniowych uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerem w celu omówienia przebiegu ich realizacji.

{nomultithumb}

Prowadzący: Piotr Sajewicz - HIGH5 Group

Psycholog, certyfikowany trener biznesu, praktyk zarządzania – zdobył unikatowe doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem, komunikacji i działań w sytuacjach trudnych i kryzysowych odpowiadając za pracę 120 osobowego zespołu rozproszonego, funkcjonującego na terenie kraju i poza nim (szef wydziału Dowództwa Wojsk Lądowych w Warszawie. Training & Development Manager HIGH5 Group sp. z o.o.

Absolwent Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego – specjalizacja psychologia zarządzania, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi a także Coachingu. Certyfikowany Praktyk PRISM Brain Mapping.

Ma ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, głównie dla branży: przemysłowej, motoryzacyjnej, budowlanej, stoczniowej, chemicznej, lotniczej, technicznej.  W ramach szkoleń stosuje dodatkowo zaawansowane metody mentoringowe, facylitację,  dramę,  gry szkoleniowe. Szkoli trenerów  w procesach na kilku poziomach, trwających kilka miesięcy. Przeprowadził ponad 1500 dni treningów i warsztatów, z których otrzymuje bardzo wysokie oceny.

Pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkim i Rozwoju Potencjału:

  • warsztaty z obszarów: komunikacji, zarządzania zespołem, zmianą, przywództwa, zarządzania konfliktem, różnorodności międzypokoleniowej, zarządzania stresem, wypalenie zawodowe, interwencje kryzysowe, komunikacji, asertywności, zarządzania sobą w czasie,
  • prowadzi projekty rozwojowe dla kierowników produkcji, mistrzów, brygadzistów,
  • wdraża proces coachingu jako metodę doskonalenia umiejętności pracowników,
  • przygotowuje kadrę mentorów w organizacjach,
  • wykonuje projekty wzmacniające efektywność zespołów zadaniowych,
  • opracowuje implementacje Systemu Ocen Okresowych

Realizował działania psychologiczne dla personelu narażonego na ekspozycję na silny stres min. jako uczestnik V zmiany PKW w Iraku. Prowadził działania dedykowane budowaniu współpracy w zespołach zadaniowych, a także poprawy efektywności ich działania. Jest ekspertem w zakresie „team buildingu” out-doorowe. Brał m.in. udział w szkoleniach „Countering the psychology of terrorism and combat stress” prowadzonych przez Defense Institute for Medical Operation, seminarium „Post-Combat Psychological Adaptation of Military Personnel” w Kwaterze Głównej NATO w Brukseli

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2025-02-22 08:30
Data zakończenia 2025-02-23 16:30
Całkowita liczba miejsc 12
Liczba wolnych miejsc 0
Lokalizacja High5 Group Sp. z o.o.