WARSZTAT - WYZNACZANIE PRIORYTETÓW I PLANOWANIE REALIZACJI ZADAŃ - dwudniowe warsztaty stacjonarne z dofinansowaniem MOIIB
Motto szkolenia:
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym”. R. Alec Mackenzie
Korzyści ze szkolenia:
- Opanowanie reguł i zasad ZARZĄDZANIA SOBĄ W CZASIE.
- Poznanie i przećwiczenie CYKLU OAPD jako narzędzia optymalizacji działania.
- Wzrost efektywności pracy własnej, dzięki ukształtowaniu stylu pracy opartego na racjonalnym planowaniu – technika ALPEN.
- Podniesienie świadomości EFEKTYWNOŚCI WŁASNEJ PRACY i WYKORZYSTANIA CZASU.
- Omówienie POŻERACZY CZASU w realizacji zadań.
- Wykształcenie umiejętności zajmowania się zadaniami „zyskownymi” i tworzenia rezerw czasu poprzez wyznaczanie priorytetów – ZASADA EISENHOWERA i ANALIZA ABC.
- Rozwój kompetencji organizacji pracy z wykorzystaniem systemu GTD.
- Opracowanie indywidualnej metody wykorzystania nabytych umiejętności w oparciu o ACTION PLAN i ZADANIE WDROZENIOWE.
Wszystkim uczestnikom zapewniamy:
- materiały
- certyfikat
- 30-dniowy e-mentoring
- catering
Terminy i godziny zajęć:
22.02.2025 r. 8:30-16:30
23.02.2025 r. 8:30-16:30
UWAGA! Nowa lokalizacja warsztatów: siedziba firmy HIGH5, ul. Wilcza 45 (budynek Oxygen Residence)
Koszt kursu:
Członek MOIIB - 400 zł brutto
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 650 zł brutto
Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).
UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,
iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.
W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.
W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!
Program warsztatów:
- Wprowadzenie tematu szkolenia:
- Sprawy organizacyjne, przedstawienie programu i metody realizacji zajęć.
- Zebranie oczekiwań uczestników. Ćwiczenie ice-breaker.
- Tworzenie „Action Planu” w oparciu o własne obszary rozwojowe. Indywidualne określenie kierunków i działań wspierający dokonanie zmiany w organizacji czasu.
- Ja i mój czas – reguły zarządzania sobą w czasie:
- „Zarządzaniem czasem” a „zarządzaniem sobą w czasie” – różnice, które czynią nas efektywnymi. Od określenie celu po priorytety i kontrolę ich realizacji zasady efektywnego wykorzystania casu. Identyfikacja stylu pracy w oparciu o nawyki, a wykorzystanie czasu.
- Cele i zadania do realizacji w gospodarowaniu czasem – wykorzystanie techniki SMARTER.
- Cykl OAPD w podnoszeniu efektywności wykorzystania czasu. „Analiza czynników sukcesów i czynników utrudniających” w organizacji pracy.
- Planowanie realizacji zadań z wykorzystaniem krzywej wydajności:
- Technika ALPEN w planowaniu dnia pracy – ćwiczenie. Reguły dobrego planowania: „zasada 3/5”, „cicha chwila”, „salami”, „bloki”, „piła”.
- Ćwiczenie „krzywa wydajności” – godziny najwyższej efektywności a realizacja zadań – indywidualna analiza w oparciu o wykres własnego zegara biologicznego. Rytm dobowy a efektywność pracy.
- „Prokrastynacja – jak z nią walczyć?” – ćwiczenie zespołowe.
- Technika POMODORO – praca w modułach w budowaniu własnej koncentracji i motywacji w realizacji zadań.
- Ćwiczenie „historia dnia” w analizie wykorzystania czasu w realizacji zadań. Budowanie własnej świadomości wykorzystania czasu a podnoszenie umiejętności organizacji pracy.
- „Pożeracze czasu” – ograniczające nawyki własnego działania i źródła strat czasu.
- Efektywne wyznaczanie priorytetów – czyli jak właściwie wydatkować energię:
- „Ważne” vs. „pilne” czy to samo? Sposoby zmniejszenia uzależnienia od „pilnych spraw” a wyznaczanie priorytetów.
- Reguła Pareto – rozpoznanie działań przynoszących najlepsze efekty.
- Zasada Eisenhowera: ważność i pilność zadania – tworzenie macierzy działań.
- Analiza ABC. Wyznaczanie priorytetów a realizacja zadań ze względu na ich wagę i nakład czasu, kiedy pracujesz w realiach zadań niespodziewanych.
- Zarządzanie strumieniem napływających zadań i informacji:
- Efektywna organizacja zadań i spływających informacji – 5 etapów systemu GTD:
- gromadzenie
- analizowanie
- porządkowanie
- przegląd
- działanie.
- Przygotowanie się i zasobów do zarządzania strumieniem zadań: kalendarz i foldery.
- Efektywna organizacja zadań i spływających informacji – 5 etapów systemu GTD:
- Podsumowanie całości szkolenia:
- Przekazanie zadań wdrożeniowych: indywidualne zadanie wdrożeniowe sformułowane przez każdego z uczestników, którego realizacja będzie praktyczną kontynuacją celów szkolenia. W czasie realizacji zadań wdrożeniowych uczestnicy szkolenia będą mieli możliwość bezpośredniego kontaktu z trenerem w celu omówienia przebiegu ich realizacji.
{nomultithumb} |
Prowadzący: Piotr Sajewicz - HIGH5 Group Psycholog, certyfikowany trener biznesu, praktyk zarządzania – zdobył unikatowe doświadczenie z zakresu zarządzania zespołem, komunikacji i działań w sytuacjach trudnych i kryzysowych odpowiadając za pracę 120 osobowego zespołu rozproszonego, funkcjonującego na terenie kraju i poza nim (szef wydziału Dowództwa Wojsk Lądowych w Warszawie. Training & Development Manager HIGH5 Group sp. z o.o. Absolwent Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego – specjalizacja psychologia zarządzania, studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Zasobami Ludzkimi a także Coachingu. Certyfikowany Praktyk PRISM Brain Mapping. Ma ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, głównie dla branży: przemysłowej, motoryzacyjnej, budowlanej, stoczniowej, chemicznej, lotniczej, technicznej. W ramach szkoleń stosuje dodatkowo zaawansowane metody mentoringowe, facylitację, dramę, gry szkoleniowe. Szkoli trenerów w procesach na kilku poziomach, trwających kilka miesięcy. Przeprowadził ponad 1500 dni treningów i warsztatów, z których otrzymuje bardzo wysokie oceny. |
Pracuje w obszarze Zarządzania Zasobami Ludzkim i Rozwoju Potencjału:
Realizował działania psychologiczne dla personelu narażonego na ekspozycję na silny stres min. jako uczestnik V zmiany PKW w Iraku. Prowadził działania dedykowane budowaniu współpracy w zespołach zadaniowych, a także poprawy efektywności ich działania. Jest ekspertem w zakresie „team buildingu” out-doorowe. Brał m.in. udział w szkoleniach „Countering the psychology of terrorism and combat stress” prowadzonych przez Defense Institute for Medical Operation, seminarium „Post-Combat Psychological Adaptation of Military Personnel” w Kwaterze Głównej NATO w Brukseli |
Szczegóły wydarzenia
Data wydarzenia | 2025-02-22 08:30 |
Data zakończenia | 2025-02-23 16:30 |
Całkowita liczba miejsc | 12 |
Liczba wolnych miejsc | 0 |
Lokalizacja | High5 Group Sp. z o.o. |