ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

AKADEMIA NEGOCJACJI - Strategie i style negocjacyjne - Dwudniowe warsztaty stacjonarne z dofinansowaniem MOIIB

Akademia Negocjacji to 6 dwudniowych, niezależnych od siebie warsztatów. Każdy z nich dotyka osobnego zagadnienia z dzieciny negocjacji. Wszystkie razem składają się na kompleksową wiedzę z technik negocjacji oraz strategii negocjacyjnych. 

W ramach Akademii Negocjacji zaplanowane zostały następujące bloki tematyczne:

  • Strategie i style negocjacyjne
  • Budujemy silną pozycję negocjatora
  • Techniki i kontr-techniki w praktyce
  • Trudne sytuacje i konflikt w negocjacjach
  • Turniej negocjacyjny
  • Negocjacje zakupowe i ich prawne aspekty

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring
  • catering

Terminy i godziny zajęć:
28.06.2025 r. 8:30-16:30
29.06.2025 r. 8:30-16:30

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 400 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 650 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów: 

  1. Wprowadzenie do negocjacji:
    1. konfrontacja sposobu myślenia i wyobrażeń Uczestników na temat negocjacji,
    2. kiedy nie warto negocjować?
    3. style negocjacyjne,
    4. negocjacje problemowe, negocjacje pozycyjne; negocjacje pakietowe
    5. więcej, szybciej, lepiej, taniej... - wady i zalety tradycyjnego podejścia do negocjacji,
    6. fazy negocjacji.
  2. Kluczowe wymiary negocjacji:
    1. wymiar pierwszy - dbałość o interesy,
    2. wymiar drugi - budowanie siły,
    3. wymiar trzeci - tworzenie konstruktywnego klimatu,
    4. wymiar czwarty - elastyczność w negocjacjach.
  3. Wyznaczanie celów negocjacyjnych oraz metod ich realizacji; jak radzić sobie z pozornie wykluczającymi się celami negocjacji?
  4. Strategie negocjacyjne: omówienie, kryteria wyboru strategii, dostosowanie do kontekstu sytuacji i celów negocjacji; nowoczesne strategie francuska, amerykańska i japońska.
  5. Przygotowanie do negocjacji:
    1. analiza interesariuszy
    2. określenie celu głównego i celów cząstkowych
    3. punkty krytyczne, granice ustępstw,
    4. ZOPA vs BATNA,
    5. wybór strategii negocjacyjnej,
    6. praca z arkuszem: przygotowanie do negocjacji,
    7. jak i gdzie zdobyć wiedzę na temat drugiej strony negocjacyjnej?
  6. Organizacja negocjacji: jak zorganizować spotkanie negocjacyjne (agenda, plan negocjacji, miejsce, lokalizacja itp.), raportowanie.
  7. Symulacja negocjacji z uwzględnieniem zebranych informacji i opracowanej strategii ( 2-4 osobowe grupy negocjatorów osadzonych w rolach, praca z arkuszami), omówienie.

{nomultithumb}

Prowadzący: Wiktor Sawoniaka - HIGH5 Group

Psycholog z wykształcenia, trener biznesu i doświadczony menedżer. Jako menedżer  ma unikalne doświadczenie zarówno pracy w polskich przedsiębiorstwach jak i w międzynarodowej korporacji (Costa Coffee, Whitbread group, UK). Zaczynał karierę wpierając polskich przedsiębiorców w nawiązywaniu współpracy z partnerami z Rosji, Ukrainy, Białorusi i Kazachstanu w ramach Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej. Doświadczenie praktyczne umacniał poprzez budowanie sprzedaży z firmami z Norwegii, Rosji, UK, Holandii, Czech, Ukrainy i Białorusi.

W latach 2008 - 2013 był Dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu w Browarze Konstancin, gdzie zarządzał ponad 12 osobowym zespołem przedstawicieli handlowych. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. realizacja planów sprzedażowych, negocjowanie kontraktów z sieciami handlowymi (Tesco, Auchan, Kaufland, Carrefour), przygotowanie i wdrażanie działań wspierających sprzedaż, ustalanie i zarządzanie promocjami i ofertami w celu optymalizacji zysku. W latach 2013 –2015 pełnił funkcję Dyrektora rozwoju COSTA express, COSTA Coffee Polska S.A., gdzie kompleksowo zarządzał samodzielną jednostką COSTA z pełną odpowiedzialnością za wyniki sprzedażowe i finansowe. W jego zakres obowiązków wchodziło m.in. zarządzanie zespołem koordynatorów regionalnych, stworzenie i realizacja strategii rozwoju sprzedaży, tworzenie planów budżetowych oraz kwartalnych raportów i prognoz, przygotowanie i wdrażanie kalendarza marketingowego, nadzór nad rekrutacją, wdrożeniem i szkoleniem wszystkich nowych członków zespołu. Biegle posługuje się językiem angielskim i rosyjskim, w tych językach prowadzi szkolenia.

Od lutego 2016 roku wspiera zespoły Google ETO team (ponad 300 os.) dedykowane rynkom CEE oraz MENA odpowiadając za rozwój kompetencji w obszarze  komunikacji, digital marketing, e-commerce i digital space.

 

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2025-06-28 08:30
Data zakończenia 2025-06-29 16:30
Całkowita liczba miejsc 15
Liczba wolnych miejsc 11
Lokalizacja Warszawa Siedziba MOIIB