ul. 1 Sierpnia 36 B, 02-134 Warszawa

AKADEMIA NEGOCJACJI - Trudne sytuacje i konflikty w negocjacjach - Dwudniowe warsztaty stacjonarne z dofinansowaniem MOIIB

Akademia Negocjacji to 6 dwudniowych, niezależnych od siebie warsztatów. Każdy z nich dotyka osobnego zagadnienia z dzieciny negocjacji. Wszystkie razem składają się na kompleksową wiedzę z technik negocjacji oraz strategii negocjacyjnych. 

W ramach Akademii Negocjacji zaplanowane zostały następujące bloki tematyczne:

  • Strategie i style negocjacyjne
  • Budujemy silną pozycję negocjatora
  • Techniki i kontr-techniki w praktyce
  • Trudne sytuacje i konflikt w negocjacjach
  • Turniej negocjacyjny
  • Negocjacje zakupowe i ich prawne aspekty

Wszystkim uczestnikom zapewniamy:

  • materiały
  • certyfikat
  • 30-dniowy e-mentoring
  • catering

Terminy i godziny zajęć:
12.04.2025 r. 8:30-16:30
13.04.2025 r. 8:30-16:30

UWAGA! Nowa lokalizacja warsztatów: siedziba firmy HIGH5, ul. Wronia 45 (budynek Oxygen Residence)

Koszt kursu:

Członek MOIIB - 400 zł brutto 
Osoba niezrzeszona w MOIIB lub zawieszona - 650 zł brutto 

Płatność on-line (wraz z podaniem danych do faktury)
realizowana jest podczas zapisu (etap końcowy).

UWAGA !!! Zapis na warsztaty oznacza,

iż uczestnik zapoznał się z regulaminem, kosztami uczestnictwa i obowiązkiem uiszczenia opłaty.

W przypadku niepowodzenia lub odrzucenia płatności on-line możliwa jest wpłata na konto MOIIB.

W tym celu prosimy o kontakt z Działem Doskonalenia Zawodowego
tel. 22 828 34 10, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Wystawiane są faktury VAT. Brak danych do faktury spowoduje automatycznie wystawienie dokumentu na osobę fizyczną (uczestnika)!

Program warsztatów:

  1. Źródła trudności w negocjacjach:
    1. Typy trudnych sytuacji (impas, manipulacja, brak zaufania,
    2. Dyskusja: Jakie sytuacje uczestnicy uznają za najtrudniejsze i dlaczego?
    3. Mapowanie trudnych momentów, jak unikać trudnych sytuacji negocjacyjnych? Czy na wszystko możemy być przygotowani?
  2. Trudni negocjator, zasady postępowania.
  3. Zarządzanie emocjami w negocjacjach:
    1. Wykład: Rola emocji (własnych i przeciwnika) w procesie negocjacyjnym,
    2. Techniki: Deeskalacja napięcia, rozpoznawanie emocji pod powierzchnią,
    3. Symulacja Negocjacje z „rozemocjonowanym” przeciwnikiem Pułapki negocjacyjne.
  4. Negocjacje w sytuacji impasu:
    1. Wykład: Przyczyny impasu i strategie jego przełamywania (zmiana perspektywy, ustępstwa strategiczne),
    2. Symulacja: Negocjacje z „nieustępliwym” przeciwnikiem,
    3. Debriefing: Co zadziałało, a co nie?
  5. Budowanie porozumienia w konflikcie interesów:
    1. Wykład: Techniki mediacyjne w negocjacjach (poszukiwanie wspólnego gruntu, reframing),
    2. Case study: Analiza rzeczywistego przykładu negocjacji zakończonych sukcesem pomimo konfliktu,
    3. Negocjacje oparte na sprzecznych celach – znalezienie rozwiązania win-win.
  6. Zarządzanie konfliktami:
    1. Otwarte i ukryte źródła konfliktów,
    2. „Zapalniki” konfliktu,
    3. Skutki niezauważania konfliktu i zaniechania działania w sytuacji konfliktu,
    4. Nieefektywne zachowania w sytuacji konfliktowej.
  7. Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych podczas negocjacji:
    1. Dostrzeganie konfliktu,
    2. Analiza sytuacji problemowej,
    3. Tworzenie rozwiązań,
    4. Ocena pomysłów i rozwiązań,
    5. Gesty  zgody.
  8. Kreatywne rozwiązania negocjacyjne w sytuacjach bez wyjścia.
  9. Moje "Start-Stop-Continue": jak wdrożę wiedzę i umiejętności ze szkolenia do mojej codziennej pracy:
    1. Sesja informacji zwrotnych uczestnicy-uczestnik i trener-uczestnik,
    2. Zaplanowanie indywidualnych zadań wdrożeniowych.
  10. Podsumowanie szkolenia.

 

{nomultithumb}

Prowadzący: Lidia Borkowska - HIGH5 Group

Praktyk biznesu z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, produkcyjnej, IT  i finansowej, które zdobywała jako Kierownik Działu Szkoleń, HR Business Partner i Kierownik Personalny w takich firmach jak: PTK Centertel (Operator sieci Orange), Polska Telefonia Cyfrowa (Operator sieci T-Mobile) i Lotte Wedel. Jako Head of HR w ProService Finteco odpowiadała także za wspierała wdrożenia zmian w ramach procesów fuzji i przejęć (M&A)

Absolwentka andragogiki na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowany Konsultant DISC D3. Realizuje projekty doradczo-rozwojowe z zakresu zarządzaniem zmianą, budowania kultury organizacyjnej, tworzenia efektywnych struktur pracowniczych, kreowania strategii firmowych oraz strategii personalnych m.in. onboarding, systemy ocen pracowniczych, systemy motywacyjne, systemy szkoleń, model kompetencji, zarządzanie talentami, wycena stanowisk, model business partneringu, programy wellbeingowe, programy CSR i EB, offboarding. Tworzy i wdraża standardy obsługi Klienta w zespołach obsługi Klienta i zespołach sprzedażowych, a także standardy pracy zespołów trenerskich. Prowadzi audyty struktur organizacyjnych, procesów HR i procesów customer service.

Współtworzyła i realizowała strategiczne projekty ogólnofirmowe, między innymi:

  • rebranding marki Idea na Orange (m.in. przygotowanie facylitatorów zmiany, wdrożenie programu szkoleń z zakresu zmiany, wartości i kultury organizacyjnej
    oraz oferty dla Klientów, szkoleniami objęto ok. 3500 osób),
  • wdrożenie Customer Relationship Management w kanale sprzedaży i obsługi Klienta (m.in. przygotowanie modelu kompetencji, przygotowanie Trenerów, szkoleniami objęto ok. 2000 osób)
  • wdrożenie kultury organizacyjnej po zmianie właściciela firmy Lotte Wedel (m.in. współtworzenie katalogu wartości ogólnofirmowych i modelu kompetencji, przygotowanie komunikacji do Pracowników sprzedaży, prowadzenie szkoleń dla Pracowników liniowych i Menedżerów, dostosowanie procesów HR do założeń nowej kultury, facylitacja rocznych spotkań Kierowników Sprzedaży służących ocenie wyników pracy i kompetencji),
  • opracowanie i uruchomienie programu rozwojowego „Alchemia Menadżera Sprzedaży” dedykowanego kadrze menedżerskiej sił sprzedaży detalicznej (m.in. szkolenia, coachingi, doradztwo, szkoleniami objęto ok. 170 osób),
  • dwuletni projekt rozwojowo-szkoleniowy „Działania ponad standard” realizowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego (EFS) dedykowany ok. 2500 osób (m.in. przygotowanie wniosku, nadzór nad przebiegiem projektu, opiniowanie i przygotowanie programów szkoleniowych z zakresu przywództwa, zaangażowania i motywowania pracowników, zarządzania zmianą, szkoleniami objęto ok. 2500 osób),
  • przygotowanie programu wdrożenia nowego pracownika (on-boarding) ogólnofirmowego oraz programów profilowanych (m.in. szkolenia, zadania wdrożeniowe i rozwojowe, podręcznik, ankieta satysfakcji),
  • opracowanie i wdrożenie standardu pracy w kanale sprzedaży i obsługi Klienta.

Szczegóły wydarzenia

Data wydarzenia 2025-04-12 08:30
Data zakończenia 2025-04-13 16:30
Całkowita liczba miejsc 12
Liczba wolnych miejsc 11
Lokalizacja High5 Group Sp. z o.o.